چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۴۰
۰
نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه ایرانشهر؛

دستگاه های نظارتی در تنظیم بازار اهمال می کنند/ دولت با عمل به فرمایشات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گرانی ها را بی اثر کند

نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه ایرانشهر گفت: با اهمال دستگاه های نظارتی نمی توان امیدی به ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور داشت.
دستگاه های نظارتی در تنظیم بازار اهمال می کنند/ دولت با توجه به فرمایشات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گرانی ها را بی اثر کند
دستگاه های نظارتی در تنظیم بازار اهمال می کنند/ دولت با توجه به فرمایشات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گرانی ها را بی اثر کند
به گزارش پهره؛ محمد سعید اربابی با انتقاد از وضعیت نابسامان گرانی های بسیار در بازار اظهار کرد: دستگاه های مسئول باید با گرانی های بی سابقه در بازار برخورد کنند.
وی افزود: اپیدمی گرانی در بازار و سرایت آن از کالایی به کالایی دیگر شرایط زندگی مردم را سخت و نارضایتی آن ها از منجر شده است.
نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه ایرانشهر با تاکید بر اینکه توجه صرف به فرمایشات حضرت آقا در بحث اقتصاد مقاومتی تنها کلید تنظیم قیمت ها در بازار است، یادآور شد: دولت باید بداند که با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی می تواند مولفه هایی که به گرانی منجر می شوند را بی اثر کند.
وی ادامه داد: مردم در حال حاضر با فشار مضاعفی از حیث اقتصادی رو به رو هستند از این رو می طلبد با حمایت همه جانبه از تولید محدودیت عرضه را جبران و به ثبات قیمتی در بازار کمک کرد.
اربابی تأکید کرد: بهترین راه برای برخورد با گرانی ها در نظر گرفتن مجازات های سنگین برای متخلفان و اقدام کنندگان به نرخ گذاری های سلیقه ای است.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 771
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *