جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۷:۰۵
۰
 فرمانده سپاه ایرانشهر؛

سپاه تمام قد در برابر ظلم ایستاده است

فرمانده سپاه ایرانشهر گفت: سپاه پاسداران هوشیارانه در منطقه در برابر هر تجاوزی ایستادگی می کند. 
سپاه تمام قد در برابر ظلم ایستاده است
سپاه تمام قد در برابر ظلم ایستاده است
به گزارش پهره؛ سرهنگ محمد علی میری در جمع نمازگزاران نمازجمعه ایرانشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: برای خدمت در ایراشهر خدا را سپاسگذار و سجده شکر می گذارم.
وی انقلاب را یادگار پر بهای امام راحل عنوان کرد و افزود:  سپاه پاسداران بار سنگین پاسداری و حفاظت از انقلاب را با افتخار همچون مدالی به دوش می کشد.
فرمانده سپاه ایرانشهر با اشاره به حضور قدرتمندانه سپاه پاسداران در کشورهای مسلمان منطقه افزود: هدف سپاه پاسداری از انقلاب و حریم اسلام است از این رو سپاه در فلسطین، حزب الله لبنان، عراق و امروز در سوریه به خوبی نقش خود را ایفا نموده است به طوریکه ترس حضور سپاه در منطقه لرزه بر پیکر مزدوران متجاوز انداخته است.
وی گفت: همان طور که سپاه و بسیج با حضور در صف مقدم جبهه هشت سال دفاع مقدس ذره ای تزلزل و کوتاهی به خود راه نداده اند؛ امروز نیز به لطف خدا ثمره ریختن خون پاسداران در سوریه؛ پیروزی بر کفر و به خاک مالیدن پوزه استکبار خواهد بود.
سرهنگ میری با دعوت حداکثری مردم برای عضویت در نهاد انقلابی بسیج ادامه داد: امیدواریم با همکاری لحظه به لحظه مردم در برچیدن خرده مشکلات شهرستان؛ روز به روز نام ایرانشهر مانند همیشه در استان خوش بدرخشد.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 887
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *