شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۲:۱۲
۰
معضل تکراری؛

خبری از حقوق و عیدی نیست/ مشکلات تا کی ادامه دارد؟

کارگران شهرداری ایرانشهر از عدم پرداخت به موقع حقوق و حق بیمه خود از مسئولان ذیربط گلایه‌مند و از آن‌ها خواهان رسیدگی به این موضوع هستند.
خبری از حقوق و عیدی نیست/ مشکلات تا کی ادامه دارد؟




 


به گزارش پهره؛ گلایه کارگران شهرداری ایرانشهر در عدم پرداخت به موقع دستمزد مسئله تازه‌ای نیست و گاه و بیگاه خبر گلایه‌مندی این قشر محروم شنیده می‌شود.

 در واقع یکی از دلایلی که می‌توان برای اینگونه گلایه‌مندی ها برشمرد بی‌مسئولیتی و بی توجهی برخی مسئولان نسبت به این مشکلات است


 در این راستا اربابی یکی از شهروندان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: در حقیقت پاکبانان یکی از نیروهای خدوم امور شهر بوده که با همه آن‌چه که در توان دارند در کوی و برزن  برای پاکسازی در جای جای شهر می‌کوشند.

وی افزود: شهروندان ایرانشهری باید قدر تمام زحمات پاکبانان شهرداری این شهر را بدانند  و با آن‌ها در زیبایی این منطقه همگام باشند.

وی عنوان کرد: در واقع چندین نفر از آشنایان بنده به عنوان پاکبان در شهرداری ایرانشهر مشغول به خدمت هستند اما پتاسفانه حقوق آن‌ها به موقع پرداخت نمی‌شود که همین مسئله سبب به وجود آمدن مشکلاتی در زندگی خانوادگی آن‌ها شده که نمی‌دانند این معضل تا کی ادامه خواهد داشت و متاسفانه مسئولان رسیدگی اصولی به این مسئله ندارند.


در این راستا سعید دیده ور، شهردار ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: اولویت مجموعه شهرداری پرداخت حقوق و مزایای کارگران است.


وی افزود: یکی از اهم مشکلات و معضلات همیشگی تاخیر در پرداخت حقوق و مزایای نیروهای خدوم شهرداری است و سعی بر آن بوده که ماهیانه حقوق همکاران خدوم پاکبان پرداخت شود.

این مسئول تصریح کرد: در حقیقت از زمان تصدی اینجانب و روی کار آمدن اعضای شورای اسلامی شهر دوره ششم ۲۱ حقوق مجموع پرداخت حقوق پرسنل بوده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ همکاران در واحد امور شهر پرداخت شد و با پیگیری اعضای شورا، حمایت و مساعدت امام جمعه، دادستان و ریاست زندان بسته‌های غذایی به پاکبانان شهرمان اهدا شد‌.
 
دیده ور ادامه داد: در واقع منابع درآمدی پایدار و پرداخت به موقع عوارضات شهرداری نقش مهمی در تسریع پرداخت حقوق را دارد.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430401