يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۲۸
۰
مشترک مورد نظر از دسترس خارج شد؛

گلایه مردم فنوج از قطعی ۱۲ ساعته آنتن تلفن همراه

اختلال در خطوط تلفن همراه در شهرستان فنوج باعث گلایه مردم این شهرستان شده است.
گلایه مردم فنوج از قطعی ۱۲ ساعته آنتن تلفن همراه
به گزارش پهره، خطوط تلفن‌های همراه مدت ۱۲ ساعت در شهرستان فنوج واقع در جنوب سیستان و بلوچستان قطع شده و مردم شهرستان بابت تکرار این موضوع ابراز گلایه داشته و از مسئولین ذیربط ربط خواستار رسیدگی به این مشکل شدند.

با توجه به اینکه در پی قطع اینترنت و خطوط تلفن همراه اکثر فعالیت‌های تجاری در شهرستان فنوج مختل شده مردم و به ویژه کسبه از این شرایط گلایه جدی دارند.

بلاتکلیفی شهروندان در پی قطعی آنتن تلفن همراه

در این راستا جهانی یکی از شهروندان فنوجی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: بنده یکی از کسبه این شهرستان هستم و از موضوع قطعی های خطوط تلفن همراه در این منطقه بسیار ابراز گلایه دارم چرا که مسئولان در این راستا اقدامی اصولی و اساسی انجام نمی‌دهند و هر چند وقت این موضوع تکرار می‌شود.

این شهروند فنوجی ادامه داد: در روزی که اینترنت و خطوط تلفن همراه در این منطقه آنتن ندارند مردم در انجام امورات بانکی، استفاده از کارت‌خوان ها و کارهای ادارات خود در بلاتکلیفی و حیرانی به سر می‌برند که در این زمینه باید چه کسی پاسخ‌گو باشد معلوم نیست‌.

وی افزود: با قطع خطوط تلفن همراه اینترنت هم قطع می‌شود و این موضوع هم باعث می‌شود بسیاری از کارهای ما در راستای استفاده از کارت‌خوان ناقص بماند و به تعبیری کاسبی مان می‌خوابد و دیگر در آن روز ما نه سودی کسب کرده و در واقع هیچ کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم.

قطع خطوط فیبر نوری باعث اختلال آنتن دهی خطوط تلفن همراه فنوج شد 

در این راستا رمضان پرورش، مدیر مخابرات شهرستان فنوج در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: قطعی ۱۲ ساعته آنتن تلفن همراه در این منطقه به علت حفاری در مسیر اسپکه ایرانشهر که باعث قطع شدن خطوط فیبر نوری شده است.

وی افزود: در واقع ارتباط کلیه خطوط تلفن همراه، کارتخوان ها، سیستم بانکی و اتوماسیون اداری کلیه ادارات شهرستان فنوج در پی آن قطع می‌شود.

این مسئول ادامه داد: پس از تلاش چند ساعته همکاران مشکل رفع و مردم در حال استفاده هستند.

انتهای خبر/ 
کد مطلب: 430610
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *