سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۱۷
۱
همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

زنگ انقلاب در مدارس نیکشهر نواخته شد

فرماندار شهرستان نیکشهر گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون خدمات بسیاری در سطح این منطقه انجام شده است که در دهه فجر امسال با وجود همه تنگناهای اقتصادی کشور بیش از ۲۹۵ میلیارد تومان پروژه افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
زنگ انقلاب در مدارس نیکشهر نواخته شد
به گزارش پهره، روز سه شنبه همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس نیکشهر و به صورت نمادین در آموزشگاه دخترانه زینبیه این شهرستان با حضور فرماندار، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، امام جمعه و اعضای شورای اداری این حوزه نواخته شد.

در این مراسم ضیاءالحق هاشمزهی، فرماندار نیکشهر ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) بیان کرد: دانش آموزان سرمایه های این مرز و بوم و آینده سازان این شهرستان و کشور هستند و هر تلاشی که مدیران در راستای توسعه این منطقه انجام می دهند با هدف تامین امکانات بهتر برای رشد شما دانش آموزان است.

وی با اشاره به سرعت رشد و توسعه کشور بعد از انقلاب اسلامی، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون خدمات بسیاری در سطح شهرستان نیکشهر انجام شده است که در دهه فجر امسال با وجود همه تنگناهای اقتصادی کشور بیش از ۲۹۵ میلیارد تومان پروژه افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امام جمعه شهرستان نیکشهر نیز در این مراسم با بیان این که انوار قدوم مبارک امام خمینی (ره) در روز ١٢ بهمن پس از ١٠ روز منجر به خیزش مردم و وقوع انقلاب اسلامی ایران شد، افزود: درخت انقلاب اسلامی امروز به اندازه ای بزرگ و تنومند شده که خار چشم همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: انتقال پیام خون شهدا و ایثارگری‌های مردم در اوایل انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی از اهداف گرامیداشت ایام الله دهه فجر است و باید نسل آینده را از همه اتفاقات آن دوران با شیوه‌های مختلف آگاه سازیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429386
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *