سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۲۷
۱
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان ایرانشهر؛

زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثر و کلیدی داشتند

نور بی بی اربابی گفت: زنان در سال‌های قبل از انقلاب همگام با مردان در جهاد و مبارزه با طاغوت بودند.
زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثر و کلیدی داشتند
نوربی بی اربابی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: واقع انقلاب اسلامی ایران که در سال 1357 به پیروزی رسید، جنبشی بود که در پانزده خرداد 1342 آغاز شد و زن مسلمان ایرانی در این سال‌های آتش زیر خاکستر، همگام با مردان در جهاد و مبارزه با طاغوت بود و هر چه به سال 1357 نزدیک می‏ شد بر تعداد و بر شدت فعالیت این بانوان افزوده می‌شد.

وی با اشاره به سخن امام راحل که فرموده بود: ما نهضت‏ خودمان را مدیون زن‏‌ها می‏دانیم، افزود: همین نکته برای بیان نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی از هر کلامی رساتر است.

این مقام مسئول تصریح کرد: زنان، این عناصر عفاف و نجابت، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا کردند، بلکه در تثبیت و تداوم نظام جمهوری اسلامی به خوبی درخشیدند.

وی اضافه کرد: بانوان ایرانی تاکنون با حضور در صحنه انقلاب اسلامی، توطئه های دشمنان را در عرصه های گوناگون فرهنگی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی نقش بر آب ساختند.

اربابی عنوان کرد: زنان امروز در جایگاه مادران و همسران شهدای مدافع حرم قابل رویت بوده و این همان رشد حوزه بانوان در سایه انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امروز نقش تربیتی مادران و همسران شهدا به عنوان یک الگوی عملی موفق در جامعه مطرح است‌.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429446
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *