پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۲۳
۰
رئیس دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر:

کشور با حضور آحاد مردم در انتخابات با انتخاب فرد اصلح توسعه می‌یابد

رئیس دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر گفت: مردم با حضور در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند.  
کشور با حضور آحاد مردم در انتخابات با انتخاب فرد اصلح توسعه می‌یابد
حامد نجفی آشتیانی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در خصوص انتخابات شاید بد نباشد این چنین تشبیهی داشته باشیم و بگوییم اگر یک انسان سرمایه‌ای داشته باشد و بخواهد آن را به‌صورت امانت نزد بقیه بگذارد یا به شخص خاصی بسپارد پیگیری در خصوص اینکه در واقع این امانت را به چه کسی باید بسپارد و آن مالی را که می‌خواهد به امانت بسپارد برایش حساسیت وجود دارد پس انتخابات هم همین است.
 
 وی افزود: در واقع سپردن امور یک کشور و امور مردم و اداره یک کشور مسئله بسیار مهمی است که حتماً باید برای سپردن این امانت به دست اهلش و شایسته این امانت‌داری تحقیق، پیگیری و بررسی‌ها باید انجام شود.
 
 این مسئول ادامه داد: اگر در این زمینه کوتاهی انجام شود خوب مستلزم این است که بعداً یاس و ناامیدی اتفاق بیفتد؛ ولی اگر این امانت به فرد لایق و شایسته خودش در واقع سپرده شود به قطع و یقین این امید، نشاط و شادمانی برای جامعه به همراه خواهد آورد و این توالی باید داشته باشد.
 
 رئیس دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر عنوان کرد: این سپردن امانت به اهل باید توالی داشته باشد که دوره ۴ ساله‌ها کنار هم این پازل عمر و در واقع پازل مدیریت کشور رو می‌سازد و اگر این پازل ها به‌درستی کنار همدیگر قرار بگیرند باعث ایجاد نشاط و امید در جامعه می‌شود و کلیدش و راهش دست یکایک آحاد مردم است.
 
 وی اضافه کرد: در حقیقت لازم است دراین‌خصوص با تمام توان و علم و دانش، بررسی و تحقیق واقعاً به فرد شایسته و اصلح برسند و کشور امروز نیاز دارد که از ظرفیت خودش در راستای توسعه و ارتقای کشور و ورود به بحث تمدن‌سازی بتواند از مدیران شایسته در همه حوزه‌ها چه حوزه اجرایی کشور بتواند استفاده کند و کشور رو به‌پیش ببرد.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431330
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *