دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ۰۸:۴۸
۰

مسیر رودبارجنوب به ایرانشهر به علت طغیان رودخانه مسدود شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: مسیر رودبار جنوب به سمت ایرانشهر به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.
مسیر رودبارجنوب به ایرانشهر به علت طغیان رودخانه مسدود شد
مسیر رودبارجنوب به ایرانشهر به علت طغیان رودخانه مسدود شد
به گزارش پهره؛ احسان عراقی زاده افزود: بارندگی شدید عصر امروز در جنوب کرمان سبب طغیان رودخانه های فصلی در شهرستان های جیرفت، رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان شده است. 
وی به قرار گرفتن آبن ماها در محورهای اصلی ارتباطی جنوب کرمان اشاره و بیان کرد: تخریب برخی آب نماها در محورهای اصلی منطقه سبب کند شدن تردد شده است. 
وی گفت: 130 راهدار با 170 دستگاه سنگین و نیمه سنگین راهداری در محورهای جنوب کرمان برای بازگشایی و تردد وسایل نقلیه فعالیت می کنند. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: دو اکیپ در مسیر رودبار جنوب فعال هستند تا به محض فروکش کردن سیلاب، مسیر را بازگشایی کنند. 
وی گفت: بارش برف نیز در محور جیرفت - ساردوئیه به بافت و راین از شامگاه گذشته تاکنون ادامه دارد لذا رانندگانی که قصد عبور از این منطقه را دارند زنجیر چرخ و سایر تجهیزات را به همراه داشته باشند. 
عراقی زاده بیان کرد: در مسیر گردنه امیرالمومنین (ع) دلفارد تا ساردوئیه نمک پاشی توسط 2 اکیپ راهداری انجام می شود. 
وی افزود: از ابتدای بارش های اخیر تاکنون 50 میلیارد ریال خسارت به راه های جنوب کرمان وارد شده است. 
وی با اشاره به ادامه ناپایداری جوی گفت: رانندگانی که قصد تردد در راه های جنوب کرمان را دارند از طریق سامانه 141 از وضعیت مسیرها اطلاع یابند. 
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان هفت شهرستان این منطقه را زیر پوشش دارد. 
فعالیت سامانه بارشی از بامداد جمعه در اغلب مناطق استان کرمان آغاز شد و در مناطق کوهستانی به صورت برف است./ایرنا
انتهای پیام
کد مطلب: 4019
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *