دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۱۱
۰
پهره گزارش می دهد؛

پنج نقطه ثابت سطح شهر محل توزیع سیلندرهای گاز در ایرانشهر

با توجه به گاز کشی بودن شهرستان ایرانشهر؛ شهروندان این شهرستان از توزیع نامناسب سیلندرهای گاز در سطح شهر ناراضی بودند که با اقدامات صورت گرفته بلاخره این مشکل برطرف شد.
پنج نقطه ثابت شهر محل توزیع سیلندرهای گاز در ایرانشهر
پنج نقطه ثابت شهر محل توزیع سیلندرهای گاز در ایرانشهر
به گزارش پهره؛ شاید در سایر شهرهای کشور که از نعمت لوله کشی گاز شهری بهره مند هستند خبری از توزیع سیلندر گاز آن هم با این آب و تابی که در شهرهای استان سیستان و بلوچستان وجود دارد خبری نباشد؛ اما باید گفت در استان سیستان و بلوچستان تنها شهری که شانس دستیابی به این سرمایه را بلاخره بعد از سال ها کسب کرده شهرستان ایرانشهر است.
هر چند که نیاز گاز کشی این شهرستان مرتفع شده اما همچنان شهروندان این شهرستان نیاز گرمایشی و پخت و پز خویش را با شروع فصل سرما با تهیه نفت و سیلندرهای گاز برطرف می کنند بطوریکه تنها برخی خانواده ها آن هم با توجه به دسترسی بودجه؛ اقدام به گازکشی منازل خود کرده اند.
اما با این حال از همه این ها که بگذریم حل بحران توزیع نامطلوب و مورد گلایه مردم از سیلندرهای گاز یکی از حداقل خواسته های مردم از مسئولین بود؛ بطوریکه در ماههای اخیر شاید یک شهروند برای تهیه یک سیلندر گاز باید ساعت ها یا کل روز در سطح شهر به دنبال یک خودروی توزیع کننده گاز می گشت.
در این خصوص معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پراکندگی مراکز توزیع سیلندر گاز در سطح شهر و عدم آگاهی شهروندان از زمان توزیع این سیلندرها دغدغه ای بود که از سوی شهروندان به ما منتقل شد که بلافاصله کارگروهی متشکل از اعضای دخیل در امر گازرسانی تشکیل شد.
ابوالقاسم برشان گفت: بر اساس مصوبات صورت گرفته پنج مکان ثابت در سطح شهرر شناسایی شد که صاحبان سه شرکت مکران گاز؛ پرسی گاز و افروز گاز موظف به توزیع سیلندرهای گاز در ساعات 8 تا 16 هر روز شدند.
وی ادامه داد: خوشبختانه طی بازرسی های صورت گرفته؛ توزیع گاز نسبت به قبل کاملأ متفاوت شده و شهروندان با ابراز رضایت از این امر بدون دغدغه خواسته به حق خود را تأمین می نمایند.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 184
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *