يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۴۹
۰

66 کلاس درس در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: 66 کلاس درس در قالب 25 طرح آموزشی همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسد.
66 کلاس درس در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود
66 کلاس درس در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود
به گزارش پایگاه خبری پهره: علیرضا راشکی اظهار داشت: برای راه اندازی این طرح ها بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات دولتی و کمک خیران هزینه شده است.
وی با اشاره به رویکرد مشارکت برای ساخت مدارس افزود: هر خیری که برای ساخت مدرسه قدم بردارد اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با وی مشارکت خواهد کرد.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از برگزاری همایش توسعه سواحل مکران با رویکرد عدالت آموزشی در چابهار خبر داد و افزود: این همایش در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه سواحل مکران از 16 شهریور به مدت 2 روز در این شهرستان برگزار می شود.
وی افزود: در این همایش علاوه بر مسئولان 2 استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش و نوسازی مدارس کشور نیز شرکت دارند.
به گزارش ایرنا هم اینک حدود 600 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در 6 هزار و 300 مدرسه در حال تحصیل که 36 هزار و 700 فرهنگی کار تعلیم و تربیت آنان را برعهده دارند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 2140
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *