سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ۰۷:۱۷
۰
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس:

نقش بسزای سپاه پاسداران در ایجاد امنیت پایدار/ بزرگترین ظرفیت اقتصادی کشور نشات گرفته از تجارب دوران دفاع مقدس است

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امروز شاهد آن هستیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر تامین امنیت در ایجاد امنیت پایدارهم نقش آفرینی کرده و با در دست داشتن بزرگترین ظرفیت اقتصادی کشور که نشات گرفته از تجارب دوران دفاع مقدس است به رشد و آبادانی کشور کمک می کند.
نقش بسزای سپاه پاسداران در ایجاد امنیت پایدار/ بزرگترین ظرفیت اقتصادی کشور نشات گرفته از تجارب دوران دفاع مقدس است
نقش بسزای سپاه پاسداران در ایجاد امنیت پایدار/ بزرگترین ظرفیت اقتصادی کشور نشات گرفته از تجارب دوران دفاع مقدس است
به گزارش پهره به نقل از زاهدانه، محمد سعید اربابی با اشاره به افتتاح 2 فاز پارس جنوبی که ساخت آن بر عهده قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران بوده است، گفت: بزرگترین ظرفیت اقتصادی کشور که نشات گرفته از تجارب دوران دفاع مقدس است در اختیار سپاه پاسداران می باشد که خوشبختانه توانسته با ایجاد کارهای سازندگی در درون خود به رشد، پیشرفت و آبادانی کشور کمک کند.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی موضوع کمک رسانی و محرومیت زدایی پیش آمد بحث اقتصاد مقاومتی طبق گفته مقام معظم رهبری باید عملی و اجرایی می شد.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای نداشتن کالای خاص در کشور نیست، افزود: این مهم بدین معناست که بتوانیم بنیه عرصه های اقتصادی کشور را توسط امکانات و نیروهای بومی تقویت کنیم.
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به فعال بودن بخش خصوصی در کشور بیان کرد: جدای از بحث امنیت که جز وظایف لاینفک سپاه پاسداران است امروز می بینیم که این نیروی عظیم در بحث امنیت پایدار هم نقش آفرینی کرده و با در دست داشتن بزرگترین ظرفیت اقتصادی کشور که نشات گرفته از تجارب دوران دفاع مقدس است به رشد و آبادانی کشور کمک می کند.
وی ادامه داد: امنیت به معنای ایجاد امنیت برای مردم به دست نیروی نظامی نیست بلکه امنیت یعنی ایجاد کردن امنیتی پایدار با ایجاد اشتغال و تحرک های اقتصادی که این مهم را سپاه پاسداران هم اکنون انجام می دهد.
اربابی در پایان خاطر نشان کرد: با قدرتی که در این مجموعه وجود دارد شاهد افتتاح فازهای خوبی در عرصه های مختلف هستیم و امید است که با حمایت و همت ملت و رهبر انقلاب بتوانیم از تحریم ها عبور کنیم و باشایستگی به زمینه تحقق اقتصادی برسیم.
گفتنی است که افتتاح این 2 فاز پارش جنوبی بر عهده قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران بوده و حالا از این اتفاق به پاتک سنگین سپاه به تحریم های آمریکا تعبیر می شود. این اقدام نشان می دهد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر فعالیت های موشکی و نبوغ در صنایع دفاعی، در کنار ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان و تروریست ها در عراق و سوریه، حالا در زمینه مسائل اقتصادی و سازندگی کشور نیز پیشگام شده است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 239
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *