پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۱۷
۰
فرماندار ایرانشهر در جلسه بررسی راه های حضور فعال بانوان در عرصه انتخابات مطرح کرد؛

طایفه گرایی را کنار گذاشته و از کسی که می تواند مشکلات را حل کند حمایت کنیم

فرماندار ایرانشهر گفت: بیایید سنت‌های ناصواب گذشته را به سویی گذاشته و با نگاهی به تحوّلات دنیا در زمینه‌ تکنولوژی، صنعت، رسانه و ... کسانی را برگزینیم که چهار سال تمام به محض دیدن او احساس افتخار و غرور از انتخاب نصیب‌مان سازد و به رأی خود افتخار کنیم.
طایفه گرایی را کنار گذاشته و از کسی که می تواند مشکلات را حل کند حمایت کنیم
طایفه گرایی را کنار گذاشته و از کسی که می تواند مشکلات را حل کند حمایت کنیم
به گزارش پهره؛ نبی بخش داوودی در این جلسه که با حضور جمعی از بانوان فعّال در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شهرستان با همراهی تعدادی از کارکنان زنِ دوایر و دستگاه‌های اجرایی و معاونین فرماندار برگزار شد ضمن برشمردن  نقش و اهمّیّت زن در جامعه‌ اسلامی؛ اظهار کرد: شأن و منزلت زنان در سایه اسلام میسر گردید.
وی به جایگاه والای بانوان در انقلاب، دفاع مقدّس و حال حاضر اشاره کرد و شتاب رو به تزاید حضور زنان در عرصه‌های مدیریّتی و سپردن پست‌های کلیدی به آن‌ها را نشانه‌ دیدگاه مثبت و اعتماد بالایی خواند که به زنان وجود دارد.
هنوز کشورهای بزرگِ مدعیِ اسلام برای رانندگی زنان خود مشکل دارند
فرماندار در ادامه صحبت های خود به برگزاری بیش از ۳۵ دوره انتخابات در عمر انقلاب و حضور قابل توجّه زنان دراین عرصه اشاره کرد و افزود: در حالی که هنوز کشورهای بزرگِ مدعیِ اسلام برای رانندگی زنان خود مشکل دارند در جمهوری اسلامی ایران؛ اسلامیّت بر اساس عقلانیّت است نه تعصّبات جاهلانه؛ و این خود دلیلی قاطع و متقن بر این امر است.

انتخابات را وزارت کشور با اقتدار کامل برگزار خواهد کرد
داودی با استقبال از مطالبات عنوان شده‌ بانوان تأکید کرد: مردم انتخاب می‌کنند و هیچ شخص یا گروهی حق دخالت یا تحمیل نظر خود را ندارد و در این بین انتخابات را وزارت کشور با اقتدار کامل برگزار خواهد کرد.
وی ادامه داد: بیایید سنت‌های ناصواب گذشته را به سویی گذاشته و با نگاهی به تحوّلات دنیا در زمینه‌ی تکنولوژی، صنعت، رسانه و ... کسانی را برگزینیم که چهار سال تمام به محض دیدن او احساس افتخار و غرور از انتخاب نصیبمان سازد.

نکند رأی مان را به شامی بفروشیم
وی با تذکر به این نکته که «نکند رأی‌مان را به شامی بفروشیم» ادامه داد: تأثیر اراده‌ ما در سرنوشتمان بسیار ارزشمند است؛ استانی پر از استعداد و توانمند در زمینه‌ نیروی متخصص، معادن، منابع و استعدادهای انسانی و طبیعی اعم از دریا و کوه و دشت داریم اما خیلی عقب ماندیم؛ بیایید طایفه‌گری را کنار گذاشته و از کسی که می‌تواند مشکلات را حل کند حمایت کنیم و لااقل به اندازه‌ای که هنگام تهیّه‌ پارچه و دوخت لباس مشورت می‌کنیم، در هنگام انتخاب نیز برای تحقیق و مشورت ارزش قائل شویم؛ هر چند قیاسی مع‌الفارق است.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 253
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *