سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ۰۹:۳۹
۰

میمون‌های وحشی با حمله به مردم سراوان ۵ نفر را مجروح کردند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سراوان گفت: شب گذشته دو میمون وحشی به تعدادی از مردم سراوان حمله کردند که در پی این حادثه پنج نفر از مردم شهرستان مجروح شدند.
میمون‌های وحشی با حمله به مردم سراوان ۵ نفر را مجروح کردند
میمون‌های وحشی با حمله به مردم سراوان ۵ نفر را مجروح کردند
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ موسی دهقان‌نژاداظهار داشت: شب گذشته دو میمون وحشی به تعدادی از مردم سراوان حمله کردند که در پی این حادثه پنج نفر از مردم شهرستان مجروح شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست سراوان گفت: یکی از این میمون‌ها با حمله به چهار دانش‌آموز در نقاط مختلف سراوان به آنها آسیب رسانده بود.
وی افزود: در پی دریافت گزارش مردمی از این حادثه، تلاش نیروهای محیط زیست جهت حل این مشکل آغاز شد و پس از یک شبانه‌روز پیگیری مداوم نیروهای ما موفق شدند این میمون را زنده‌گیری کنند.
دهقان‌نژاد اظهار داشت: ماموران ما جهت زنده‌گیری میمون دیگر نیز تلاش زیادی کردند اما این حیوان با بروز رفتاری وحشیانه در نقاط مختلف سراوان به مردم حمله می‌کرد که در نهایت پس از حمله به یک دوچرخه سوار و با توجه به اینکه امکان زنده‌گیری وجود نداشت، این حیوان را توسط گلوله سلاح شکاری هدف قرار دادیم و کشته شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست سراوان گفت: آسیب وارده به فرد دوچرخه سوار جدی نیست اما در پی این حادثه وی در بیمارستان بستری شده است.
وی اظهار داشت: میمون تلف شده جهت انجام معاینات به دامپزشکی ارسال شده تا گونه و بیماری احتمالی آن مشخص شود.
دهقان‌نژاد گفت: نحوه ورود این حیوانات به سراوان هنوز مشخص نشده اما به احتمال قوی با توجه به موقعیت مرزی سراوان، این حیوانات به صورت قاچاق از کشورهای همسایه وارد کشور شده‌اند.
منبع تسنیم
انتهای پیام/
کد مطلب: 2714
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *