دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ۰۸:۲۶
۰

مرگ یک معتاد بر اثر ضرب و شتم در کمپ ترک اعتیاد/معتادان را آویزان می کردند و کتک می زدند

امید،مرد ٤٢ ساله‌ای بود که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت. او برای ترک مصرف مواد توسط برادرش به کمپ ترک اعتیاد رهجویان راه رهایی در منطقه شرق تهران منتقل شد. امید در تاریخ ٢٥ مهرماه در این کمپ بستری شد و بعد از ١٣ روز جان باخت.
مرگ یک معتاد بر اثر ضرب و شتم در کمپ ترک اعتیاد/معتادان را آویزان می کردند و کتک می زدند
مرگ یک معتاد بر اثر ضرب و شتم در کمپ ترک اعتیاد/معتادان را آویزان می کردند و کتک می زدند
به گزارش پهره، امید،مرد ٤٢ ساله‌ای بود که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت. او برای ترک مصرف مواد توسط برادرش به کمپ ترک اعتیاد رهجویان راه رهایی در منطقه شرق تهران منتقل شد. امید در تاریخ ٢٥ مهرماه در این کمپ بستری شد و بعد از ١٣ روز جان باخت.
 شنبه شب گزارش مرگ او در كمپ ترك اعتياد به كلانتري ١١٧ جواديه اعلام شد و ساعتي بعد بازپرس شعبه دوم قتل دادسراي جنايي تهران به محل حادثه رفت. آثار ضرب و شتم به وضوح روي كمر و كتف متوفي ديده مي‌شد.
از آنجايي كه اين كمپ بدون هيچ مجوزي مشغول فعاليت بود تمام ساكنان آن به كمپ ديگري منتقل شدند. تحقيقات از داخل كمپ به آنجا رسيد كه مشخص شد تمام كساني كه در اين كمپ پذيرفته مي‌شدند در شب‌هاي اول حضورشان در آنجا كه مصادف با دوره سم‌زدايي است به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار مي‌گرفتند. تعدادي زنجير نيز در اين كمپ ديده مي‌شد كه نشان مي‌داد معتادان به آن بسته مي‌شدند و مورد شكنجه قرار مي‌گرفتند. مسوولان كمپ معتادان را به كمد ديواري داخل كمپ آويزان مي‌كردند و آنها را به‌شدت كتك مي‌زدند.
بعد از تحقيقاتي كه ماموران اداره آگاهي از محل حادثه انجام دادند قرار شد جسد به پزشكي‌قانوني منتقل شود. بعد از اين حادثه مسوولان كمپ بازداشت و ديروز در دادسراي جنايي تهران حاضر شدند.
آنها دو نفر بودند كه يكي از آنها گفت: «اميد اعتياد بسيار شديدي به مواد مخدر داشت و مدتي قبل از اينكه براي ترك به كمپ بيايد تصادف كرده بود. قسمت‌هايي از بدنش هم ورم كرده بود. » او درمورد نداشتن مجوز براي كمپ نيز گفت: «كمپ ما چيزي نزديك به دو سال است كه افتتاح شده اما به ما مجوز ندادند.»
بازپرس شعبه دوم دادسراي امور جنايي تهران دستور داد تا ٢ متهم براي تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران اداره ١٠ پليس آگاهي تهران قرار گيرند و ٤٠ معتاد تحت درمان نيز به كمپ‌هاي مجاز منتقل شدند.
منبع/آخرین نیوز
انتهای پیام/8355
کد مطلب: 2919
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *