شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۲۱
۰

مناطق روستایی و عشایری از مزیت‌های گردشگری سیستان و بلوچستان

مناطق روستایی و عشایری از مزیت‌های گردشگری سیستان و بلوچستان است.
مناطق روستایی و عشایری از مزیت‌های گردشگری سیستان و بلوچستان
مناطق روستایی و عشایری از مزیت‌های گردشگری سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری پهره، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: زندگی و مناطق روستایی و عشایری از مزیت های گردشگری استان است. 
کامبیز مشتاق گوهری افزود: سیستان و بلوچستان کمترین نرخ شهرنشینی را داشته و همین موضوع می تواند باعث توجه ویژه به حوزه روستا و طبیعت خاص استان برای گردشگران داخلی و خارجی شود. 

مدیر کل میراث فرهنگی استان همچنین برخی ظرفیت های حوزه طبیعت گردی استان از جمله ساحل درک،حاشیه تفتان،مسیر گردشگری گواتر و کوههای کولانی و آرین را از ویژگی های گردشگری استان عنوان کرد. 

وی در ادامه به موقعیت مناسب گردشگری چابهار اشاره کرد و گفت: چابهار تضمین کننده رونق گردشگری و شهر محرک توسعه در سیستان و بلوچستان است. 
وی خاطرنشان کرد: قطعا کسی که چابهار را برای گردشگری انتخاب می‌کند تا رسیدن به چابهار از جاذبه سایر شهرها بازدید کرده و با آنها نیز آشنا می‌شود. 
 
گوهری تصریح کرد: سیستان و بلوچستان ازنظر گردشگری و طبیعت‌گردی در حد یک کشور است، تنوع میراث فرهنگی ازجمله شهر سوخته، کوه خواجه، قلعه ناصری، دهانه غلامان، دریای چابهار همه و همه سبب شده تا این استان ازنظر گردشگری بی‌نظیر باشد./
انتهای پیام/
کد مطلب: 3044
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *