يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۰۷
۰

11 هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد ایرانشهر هستند

مدیر کمیته امداد ایرانشهر از تحت پوشش یازده هزار مدد جویی این شهرستان خبر داد.
کمیته امداد ایرانشهر 11 هزار مددجو را تحت پوشش دارد
کمیته امداد ایرانشهر 11 هزار مددجو را تحت پوشش دارد
به گزارش پهره؛ محمد علی تراقویی در مراسم اعطای کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت پوشش ایرانشهر با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر در شهرستان ایرانشهر 11هزارمددجوی کمیته امداد تحت پوشش بوده که 90 درصد آنها از کمک های این نهادمقدس بهره‌مند می‌شوند.
وی در این مراسم که با حضور فرماندار ، امام جمعه موقت و مسئولان دستگاه های اجرایی در محل مجتمع علی ابن ابی طالب (ع) شهرستان ایرانشهر برگزار شد افزود:  امروز 300 فقره کمک هزینه ازدواج به ارزش 6 میلیارد ریال به نوعروسان اهدا شده است.
تراقویی ادامه داد: ایجاد ساز و کارهای مناسب در راستای تسهیل در امر ازدواج مددجویان به عنوان یک امر مهم مورد توجه این نهاد بوده و در این راستا حمایت ویژه‌ای از مددجویان می‌شود.
مدیر کمیته امداد ایرانشهر ارائه مشاوره‌های فردی، تخصصی و گروهی به مددجویان در شرف ازدواج را با هدف پایدارسازی زندگی مشترک زوجین از دیگر برنامه‌های مدنظر برای توسعه خدمات‌دهی به جامعه هدف دانست و تصریح کرد: ازدواج در بین نیازمندان به ویژه مددجویان تحت پوشش این نهاد مقدس بیش از گذشته ضروری است؛ در نتیجه مشارکت مردم به ویژه افراد خیر و متمکن جامعه در راستای کمک به تسهیل در روند ازدواج بسیاز حائز اهمیت است.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 309
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *