شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۱۰
۰

نامگذاری یکی از خیابان‌های زاهدان به نام شهید "محسن خزائی"

یکی از خیابان‌های مهم شهرستان زاهدان برای حفظ نام و یاد شهدا به نام شهید "محسن خزائی"، خبرنگار شهید مدافع حرم مزین شد.
نامگذاری یکی از خیابان‌های زاهدان به نام شهید "محسن خزائی"
نامگذاری یکی از خیابان‌های زاهدان به نام شهید "محسن خزائی"
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان، روز گذشته در جلسه شورای نامگذاری معابر و خیابان‌های شهرستان زاهدان، از میدان "سربازان گمنام" تا میدان "پاسداران" زاهدان به نام شهید "محسن خزائی" نام‌گذاری شد.
رئیس شورای شهر در این جلسه گفت: یکی از بهترین و مهمترین خیابان‌های شهر را برای جاودانه کردن نام و یاد شهید مدافع حرم، محسن خزائی نامگذاری می‌شود.
مشتاق‌احمد ریگی تصریح کرد: شهرداری و فضای سبز نیز مکلف هستند طول مسیر این دو خیابان که معادل 1300 متر است را در اسرع وقت بهسازی کنند تا درخور نام شهید خزایی شود.
* شبکه فاضلاب زاهدان نیازمند 3000 میلیارد ریال اعتبار است
محسن میرادی در زمینه اعتبار مورد نیاز جهت رفع مشکلات شبکه فاضلاب مناطق حاشیه‌نشین، اظهار داشت: در ستاد ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی محلات هدف در شهرهای زابل، ایرانشهر، چابهار، کنارک و زاهدان مصوب کردیم در بخش آب حدود 180کلیومتر شبکه لوله‌گذاری نیاز داریم که حدود 390 میلیارد ریال هزینه می‌طلبد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان افزود: در بخش فاضلاب در همین شهرها و شهرهایی که ردیف اجرایی فاضلاب دارد 153 کلیومتر با حدود 1000 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وی گفت: شبکه فاضلاب زاهدان برای اینکه تکمیل شود قریب به 3000 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که با اعتبارات سالانه که تخصیص داده می‌شود، حل این مشکل سال‌ها زمان می‌برد.
* قاچاقچی سوخت در سراوان 21 میلیون ریال جریمه شد
موسی عباس‌زاده محمودی اظهار داشت: مأموران گردان مرزی سیرکان در حین گشت‌زنی و انجام مأموریت‌های محوله در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی تویوتا مشکوک شدند که در بازرسی از آن هزار و 700 لیتر سوخت از نوع نفت گاز فاقد مجوزهای قانونی کشف کردند و خودرو نیز به همراه مواد سوختی قاچاق توقیف شد.
رئیس تعزیرات حکومتی سراوان بیان کرد: بر این اساس پرونده‌ای تشکیل و برای انجام اقدامات لازم به تعزیرات حکومتی سراوان ارسال و در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز این اداره بررسی شد.
وی ادامه داد: این شعبه با توجه به اقرار صریح متهم، موقعیت مرزی منطقه، شایع بودن قاچاق فرآورده های نفتی و بر اساس مدارک و مستندات موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و متخلف را علاوه بر ضبط مواد سوختی به میزان 21 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد./تسنیم
انتهای پیام/
کد مطلب: 3125
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *