يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ۲۰:۲۶
۰

اوضاع به علت آزار و اذیت دسته جمعي پسران دانشجو به دختری در دانشگاه بحرانی شد!

تعرض دسته جمعي پسران دانشجو به دختري در این دانشگاه به بحران جدي منجر شد.
اوضاع به علت آزار و اذیت دسته جمعي پسران دانشجو به دختری در دانشگاه بحرانی شد!
اوضاع به علت آزار و اذیت دسته جمعي پسران دانشجو به دختری در دانشگاه بحرانی شد!
  به گزارش پهره به نقل از سرویس حوادث"جام نیـوز"، تعرض دسته جمعي پسران دانشجو به دختري در دانشگاه استمفورد به بحران جدي در معتبرترين موسسه علمي امريکا منجر شد.
 
شعله هاي اعتراض بعد از آن گسترش يافت که پرونده شکايت خانواده دختر قرباني به مديريت دانشگاه کشيده شد و در ميان ناباوري دانشجويان معترض، مسئولان دانشگاه تصميم به مختومه کردن پرونده گرفتند.
 
تعرض دسته جمعي پسران دانشجو به دختري در دانشگاه استمفورد به بحران جدي در معتبرترين موسسه علمي امريکا منجر شد. به گزارش گاردين، شعله هاي اعتراض بعد از آن گسترش يافت که پرونده شکايت خانواده دختر قرباني به مديريت دانشگاه کشيده شد و در ميان ناباوري دانشجويان معترض، مسئولان دانشگاه تصميم به مختومه کردن پرونده گرفتند.
 
    رسانه هاي امريکا که به صورت گسترده اين رسوايي اخلاقي در دانشگاه مشهور را منتشر کرده اند در عين حال از پنهانکاري و تلاش مسئولان دانشگاه براي ساکت کردن دختر قرباني بشدت انتقاد کرده اند. براي چندمين بار ديروز گروهي از دانشجويان دانشگاه استمفورد در اعتراضي همگاني مسئولان اين دانشگاه را به بي تفاوتي نسبت به تجاوز به دانشجوي دختر در دانشگاه متهم کردند. دانشجويان گفته اند در اين حادثه برخي مردان دانشجو به دختر قرباني حمله کرده و او را مورد تعرض قرار داده اند.اما پس از شکايت دختر دانشجو مسئولان دانشگاه در توجيهي مضحک، نوع پوشش دختر دانشجو را عامل اصلي حمله به وي دانسته و شکايت را پيگيري نکرده اند.خانواده قرباني ماجرا هم گفته اند که به دادگاه عالي شکايت خواهند کرد.
 
    دانشجويان معتقدند مسئولان با اين کار به نوعي از خشونت عليه زنان و تبعيض جنسيتي حمايت کرده اند.
ايران
کد مطلب: 3357
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *