چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ۰۸:۴۶
۰
یادداشت//

در روز 22 بهمن،آن ذره امید آمریکا را به یغما خواهیم برد

انقلاب اسلامی ایران در آستانه 38 سالگی و در ابتدای سال های جوانی با کوله باری از تجربه فردا از راه خواهد رسید.
در روز 22 بهمن،آن ذره امید آمریکا را به یغما خواهیم برد
در روز 22 بهمن،آن ذره امید آمریکا را به یغما خواهیم برد
به گزارش پهره؛ انقلاب اسلامی ایران در آستانه 38 سالگی و در ابتدای سال های جوانی با کوله باری از تجربه فردا از راه خواهد رسید.
راهی که این سال ها در آن کم نبود مشقت های ناهموار و کمر شکن؛ اما پیر دانای این سرزمین چه زیبا و زیرکانه کشور عزیزمان را با رهنمودهای به حق و روشنگرانه اش از پیچ و خم این تنگناها؛ سرافرازانه به اوج رساند.
هشت سال نبرد ناعادلانه تهاجم عراق به ایران، فتنه 88، ترور دانشمندان و اندیشمندان، به شهادت رساندن بزرگان این سرزمین در این سال ها گذشت و رسوایی آن برای بدخواهان این نظام در تاریخ ماند اما آنچه که تاریخ جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرچشمه همه این کین خواهی ها هیچگاه فراموش نخواهد کرد؛ اسلام ستیزی و ایران هراسی همیشگی  آمریکای مزدور و همپیمانان جیره خوارش است.
داعش مولود نامبارک و شیطانی آمریکا؛ یکی از بزرگترین جنایات این دولت وقیح در سال های اخیر است که متأسفانه ضررهایی را با نام اسلام خواهی همچون تیری زهرآگین بر جان و تن اسلام و مسلمین واقعی فرود آورد و به این بهانه چه خون هایی از زنان و کودکان بیگناه کشورهای مسلمان به دلیل بی کفایتی دولت ها یا عدم اتحاد مردم به زمین ریخت.
آمریکای پلید؛ این دولت به ظاهر متبسم اما با باطنی خون خوار چه در سر دارد که از هیچ ترفندی برای نفوذ در ایران دریغ نمی کند.
هر چند که در روزهای نه چندان دور رییس جمهور کشورمان علی رغم خوش بین نبودن رهبری به ارتباط با آمریکا به این مسئله تن در داد و حتی نشان افتخاری را هم به رایزنان این مذاکرات اعطا کرد؛ اما هیچگاه ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی از حافظه خود؛ حد اقل به طول عمر انقلاب روزهای بدخواهی آمریکا را فراموش نخواهد کرد و با حضور در عرصه های ملی؛ همچون راهپیمایی و انتخابات پیش رو این بار عدم اعتماد خود را با فریادی رساتر از هر سال به گوش همه آنان خواهد رساند؛ بطوریکه با هر فریادی که از حنجره هر ایرانی فردا در روز 22 بهمن جاری خواهد شد. آن ذره امیدی که آمریکا برای نفوذ در این کشور شهید پرور در ذهن پوچ خود می پرورانده را به یغما خواهند فرستاد.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 393