دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۰۹
۰

شبکه بزرگ سارقان مسلح در ایرانشهر متلاشی شد/دستگیری سه زن در این رابطه

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شبکه بزرگ سارقان مسلح که طعمه های خود را از طریق سایت دیوار از سراسر کشور انتخاب کرده و به ایرانشهر می کشاندند منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.
شبکه بزرگ سارقان مسلح در ایرانشهر متلاشی شد/دستگیری سه زن در این رابطه
به گزارش پهره ؛ سردار محمد قنبری ، گفت: با دریافت چند مرجوعه قضائی از شهروندان مبنی بر زورگیری اموالشان توسط سارقان مسلح در شهرستان ایرانشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی دو متهم را با استفاده از شیوه های پلیسی شناسایی و در یکی از مناطق حاشیه شهر ایرانشهر دستگیر و در بازرسی از خودرو پراید آنها یک قبضه کلت کمری به همراه پنج تیر جنگی کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: این متهمان جوان  در بازجوئی به سرقت های سریالی یک شبکه بزرگ سرقت که طعمه های خود را از طریق سایت دیوار از سراسر کشور به ایرانشهر می کشاندند ، اعتراف کردند.
وی گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با اطلاعات به دست آمده 8 عضو دیگر این شبکه بزرگ سرقت که سه تن از آنها زن بود را در چند عملیات مجزا دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 13 فقره سرقت مسلحانه از مالباختگانی از استان های یزد ، کرمان ، خوزستان ، بوشهر ، هرمزگان با ترفند فروش دام زنده به قیمت پایین با تبلیغات در سایت های واسطه گر اینترنتی اعتراف کردند.
تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد در حالی که احتمال می رود سرقت های ارتکابی توسط اعضای این شبکه سرقت بیشتر از این تعداد باشد.
همچنین رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سه نفره سرقت به عنف تلفن همراه خبر داد.
 سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: در پی گزارش یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه توسط 3 مرد جوان در اواسط شهریور سال جاری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته با یک سری تحقیقات پلیسی متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.
سرهنگ ملاشاهی گفت: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرم بودند در مواجهه با مالباخته به جرم خود اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: تحقیقات از اعضای این باند سرقت برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422399
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *