شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۳۸
۰

دسترسی محله زیباشهر به مرکز ایرانشهر آسان تر میشود/تنها 5 درصد شهروندان عوارض میدهند

شهردار ایرانشهر گفت : شهروندان ایرانشهری 110 میلیارد ریال به شهرداری بدهکارند و این یعنی فقط 5 درصد شهروندان عوارض پرداخت میکنند.
دسترسی محله زیباشهر به مرکز ایرانشهر آسان تر میشود/تنها 5 درصد شهروندان عوارض میدهند
درمحمد درخوش به خبرنگار پهره گفت: پروژه ساخت راه دسترسی محله زیباشهر به داخل شهر ایرانشهر مدتی است که درحال اجراست و با اجرای این طرح بار ترافیکی بزرگراه خلیج فارس بسیار کمتر میشود و شاهد کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور در این مسیر خواهیم بود.

شهردار ایرانشهر گفت : این پروژه با 1000 مترمربع طول، 6 هزار مترمربع جدول گذاری و 20 هزار مترمربع آسفالت با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی در ادامه با توجه به بدهکاری شهروندان در پرداخت عوارض گفت: شهروندان ایرانشهری هنوز با پرداخت عوارض بیگانه هستند و بیش از 110 میلیارد ریال عوارض به شهرداری بدهکارند.

درخوش ادامه داد : درحال حاظر فقط 5 درصد شهروندان عوارض پرداخت میکنند که این مقدار بسیار ناچیز است و در صورتی که عوارض پرداخت نگردد شهرداری هم در تکمیل پروژه ها با مشکل مواجه میشود و نمیتواند آنچنان که باید اهدافش را دنبال کند.

شهردار ایرانشهر در پایان گفت : شهروندان اگر میخواهند شهری آباد و زنده ، با فضاسازی و مبلمان شهری بهتری داشته باشند باید همکاری بیشتری با شهرداری داشته باشند.

انتهای پیام //
کد مطلب: 422813
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *