سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ۲۲:۴۶
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف 2 محموله لوازم آرایشی و داروی قاچاق 40 میلیاردی در جنوب شرق/ شرور سابقه دار چابهاری در چنگال پلیس

سردار محمد قنبری از کشف 2 محموله داروی قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان و دستگیری یک شرور سابقه دار در چابهار خبر داد.
کشف 2 محموله لوازم آرایشی و داروی قاچاق 40 میلیاردی در جنوب شرق/ شرور سابقه دار چابهاری در چنگال پلیس
به گزارش پهره سردار محمد قنبری در گفت وگو با عصرهامون افزود: با تیزبینی و اقدام به موقع مأموران انتظامی چابهار شرور تحت تعقیب مراجع قضائی، با چندیدن سابقه شرارت در استان های مختلف کشور، دستگیر شد.

وی بیان کرد: این متهم 38 ساله جرائمی چون حمل سلاح گرم، ایجاد رعب و وحشت عمومی، قاچاق مواد مخدر و سرقتهای مسلحانه را در پرونده خود دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این متهم مدتی قبل به جرم قاچاق محموله سنگین مواد مخدر از سوی مراجع مراجع قضائی استان فارس به حبس ابد محکوم شده بود که پس از فرار از استان مذکور به شهرستان چابهار گریخته بود و روز گذشته در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

شناسایی محل دپوی اقلام آرایشی و دارویی قاچاق در چابهار

وی در ادامه به شناسایی محل دپوی اقلام آرایشی و دارویی قاچاق در چابهار  اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی شهرستان چابهار، محل دپوی مقادیری قابل توجه لوازم آرایشی و بهداشتی و اقلام دارویی غیر مجاز و قاچاق در انبار یک مجتمع تجاری در شهرستان مذکور شناسایی شد..

قنبری بیان کرد: در بازرسی از این محل، تعداد یک میلیون 109 هزار و 53 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، بهمراه 10 هزار و 65 عدد اقلام دارویی غیر مجاز قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال کشف شد..

به گفته این مقام مسئول؛ در این رابطه 2 فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

شناسایی محل دپوی داروی قاچاق

وی گفت: همچنین با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی زاهدان محل دپوی مقادیری قابل توجه داروی قاچاق، در یک انبار در مرکز استان شناسایی شد.

قنبری اضافه کرد: در بازرسی از این محل تعداد 43 هزار نهصد و هفتاد عدد انواع قرص و کپسول بهمراه یک هزار و چهارصد و هجده عدد انواع آمپول فاقد مجوز های قانونی حمل و باربری، به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف که قصد قاچاق و  انتقال غیر قانونی این محموله دارویی به کشور پاکستان را داشت دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 426515
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *