چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷
۰
در گفت و گو با همرزم سردار دلها مطرح شد؛

ثمره انتقام خون سردار شهید سلیمانی؛ خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل است

صفر سجادی گفت: سردار سلیمانی الگویی تام و‌ تمام از مالک اشتر حضرت علی(ع) بود که هیچ گاه قدمی فراتر از ولی خود برنداشت.
ثمره انتقام خون سردار شهید سلیمانی؛ خروج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل است
صفر سجادی، همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخش بزمان شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: بنده سه بار در طول نه ماه به جبهه اعزام شدم و آن زمان در عملیات های باختران، اسلام آباد غرب و خیبر حضور داشتم.

وی افزود: پس از پاکسازی عملیات خیبر به منطقه برگشتم و در طول این عملیات ها چندین بار با سردار شهید سلیمانی دیدار داشتم که آن زمان فرماندهی لشکر ۴۱ثارالله را بر عهده داشت.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی در عملیات پاکسازی بصره پیشاپیش ما بود و بعد از آن ما با منطقه برگشتیم.

وی اضافه کرد: سردار دلها در جبهه همیشه با تمام نیروها رفتاری همراه با تواضع، اخلاق و کردار خوب داشت و هر کجا ما را می دید با خنده و مهربانی برخورد می کرد.

سجادی تصریح کرد: بعد از گذشت چند سال عملیات عشایر شروع شد که عملیاتی بزرگی در تنگه سونسوری در کوه های سر به فلک کشیده بود حضور داشتم و در آن جا شهید حاج قاسم سلیمانی را ملاقات کردم که به ما نوید پیروزی را می داد.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در جنگ­ ها علاوه بر هدایت مقاطع مختلف عملیاتی از طریق استقرار در قرارگاه‌­ها، در نهایت شجاعت و بی‌­باکی در خطوط مقدم حضور داشت.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی عاری از هر گونه ترسی در مواجهه با دشمن در معرکه‌­ ها و میادین نبرد بود و این جملات حضرت علی (ع) را با همه وجود بیان می کرد، اگر کوه ها متزلزل شود تو تکان نخور، دندانهایت را به هم بفشار و جمجمه خویش را به خدا عاریت ده، قدم هایت را بر زمین میخکوب کن و نگاهت به آخر لشکر دشمن باشد، چشمت را فرو بگیر و بدان که نصرت و پیروزی از سوی خداوند سبحان است و در حقیقت شهید بزرگوار این­چنین بود.

وی ادامه داد: اسرائیل و آمریکا شهید سلیمانی را دشمن سرسخت خود می دانستند و تنها تلاش آنان نابودی سردار بود.

وی در تکمیل مطلب فوق، عنوان کرد: دشمنان نظام و اسلام فکر می کردند با شهید کردن سردار دلها از بزرگی و سان و منزلت او می کاهند اما این فکر آنان اشتباهی بیش نبود و با شهادت حاج قاسم همه ملت های اسلامی او را به رسمیت شناختند و خواستار انتقام سخت وی شدند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نام و آوازه سردار شهید سلیمانی در کل جهان اسلام، این اسطوره بلند مرتبه برای ایران و ایرانیان مایه افتخار و سرافرازی است.

وی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم شاگردان زیادی را در مکتب خود تربیت کرده که ادامه دهنده راه او هستند و ملت ایران همانند مردم کوفه نیستند که سیدعلی خامنه ای را تنها بگذارند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427551
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *