يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۳۷
۰
رزمنده هشت سال دوران دفاع مقدس عنوان کرد:

توكل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) از ویژگی‌های رفتار معنوی سردار دلها بود

سردار لالبخش بامری گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به تنهایی یك پادگان نظامی بود، چرا كه شاگردانی را تربیت كرد كه علاوه بر كار نظامی، درس خداشناسی و معرفت را آموختند.
توكل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) از ویژگی‌های رفتار معنوی سردار دلها بود
سردار لالبخش بامری، رزمنده هشت سال دوران دفاع مقدس و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: قبل از عملیات کربلای ۵، من به همراه چند تن از همرزمانم وظیفه شناسایی موقعیت دشمن را بر عهده داشتیم.

وی افزود: در یکی از روزهای دوران دفاع مقدس در شلمچه، من به همراه دو تن از همرزمانم برای شناسایی موقعیت دشمن جلو رفتیم، همرزمانم وارد میدان مین شدند و زمین آن جا هم باتلاق گونه بود و نیروها آن جا گیر افتادند.

این رزمنده هشت سال دوران دفاع مقدس ادامه داد: وقتی که من و یکی از همرزمانم برگشتیم به سنگر خود، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آن جا بود و پرسید بقیه نیروها کجا هستند و ما هم گفتیم در باتلاق به دام افتادند و راهی برای نجات آنان نبود.

وی اضافه کرد: بعد از گذشت سه روز و دعای شبانه ما، شهید حسین یوسف الهی صدایمان زد و گفت بلند شوید، همرزمانمان دارند می آیند و وقتی ما کنار آب رفتیم، دیدیم هر دو آنان شهید شده بودند.

همرزم شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حسین یوسف الهی عنوان کرد: رزمندگان اسلام در معادلات نظامی برای یاد پروردگار و معنویت، حساب ویژه ای قائل بودند و بسیاری از رفتارها و گفتارهای آنان از مصادیق یاد خدا بود.

وی تصریح کرد: در شب هایی که در شلمچه شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشت وقتی از آب که بیرون می آمدیم، بچه های تدارکات، همان لب آب، چای و خرما می آورند و می خوردیم، گرم می شدیم و بعد از آن نخلستان پر می شد از نیروهایی که به نماز می ایستادند و در مقابل پروردگار خود گریه می کردند.

بامری خاطر نشان کرد: سردار شهید سلیمانی با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل و با روحیه شهادت طلبی و جهادی خود توانست هشت سال در مقابل استکبار جهانی که یک جنگ تحمیلی علیه ملت ایران راه انداخته بودند بایستد و با اقتدار و سربلندی از این آزمون بیرون بیایند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427573
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *