چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ ۰۷:۱۲
۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر؛

تاکنون بیش از 43 هزار دز واکسن تزریق شده است/فاز نخست 7 هزار نفر واکسینه شدند

کامران کردی گفت: تاکنون بیش از 60 هزار دز واکسن کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر شده است که بیش از 43 هزار دز مصرف شده است.
تاکنون بیش از 43 هزار دز واکسن تزریق شده است/فاز نخست 7 هزار نفر واکسینه شدند
‌ کامران کردی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو که خبرنگار پهره بیان کرد: فاز دوم واکسیناسیون علیه کرونا بعد از پرسنل بهداشت و درمان شامل گروه های سنی بالای 65 سال بوده که در حال انجام است.

وی افزود: تا امروز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیش 43 هزار دز واکسن تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: تنها راه برون رفت از این شرایط موجود، رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 60 هزار دز واکسن کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر شده است که بیش از 43 هزار دز مصرف شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: در فاز نخست بیش از 7 هزار نفر شامل کادر بهداشت و درمان، فوریت های پزشکی، پاکبانان بالای 50 سال، بیماران خاص، جانبازان و سایر گروه های هدف واکسینه شدند.

به گفته کامران کردی؛ 46 هزار نفر در فاز دوم واکسیناسیون کووید 19 شامل گروه های سنی بالای 65 سال واکسینه خواهند شد که تا امروز حدود 60 درصد واکسن، نوبت اول خود را دریافت کردند.

وی اضافه کرد: احتمال بروز عوارض خفیف پس از واکسیناسیون بوده و آن هم به دلیل ماهیت واکسن است و هیچ گونی نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیان کرد: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و دیگر گروه‌های پرخطر نیز بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت مرحله به مرحله انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428474
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *