يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ۲۲:۴۴
۰
به مناسبت هفته دولت؛

دیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار با فرماندار ایرانشهر

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار و جمعی از مسئولان این نهاد با فرماندار شهرستان ایرانشهر دیدار کردند.
دیدار فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار با فرماندار ایرانشهر
به گزارش پهره؛ سردار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار و هیئت همراه با علی شعبانی، فرماندار شهرستان ایرانشهر به مناسبت هفته دولت دیدار کردند.

در این دیدار سردار محمد ناظری فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ضمن تسلیت ایام محرم و تبریک هفته دولت، بیان کرد: این ایام یادآور دو شخصیت بزرگوار و خدمتگزار شهیدان رجایی و باهنر، کسانی که خودشان را وقف اسلام و سربازی امام (ره) کردند افتخارشان نوکری به مردم عزیز بوده است، هستیم.

وی از تلاش های علی شعبانی، فرماندار ایرانشهر تشکر کرد و افزود: این هفته فرصت مناسبی است که دولتمردان خدمات خودشان را ارائه دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مردم سرمایه های اجتماعی ما هستند که باید برای خدمت به آنان در همه زمینه ها تلاش کنیم و اجازه ندهیم که دشمن در این حوزه ورود کند.

وی اضافه کرد: سپاه با توجه به ماموریت هایی که در کشور دارد و در شهرستان ایرانشهر هم بر اساس همان ماموریت ها و در راستای خدمت به مردم و تقویت پایه های اساسی انقلاب تلاش می کند.

وی گفت: نیروی پاسداران به عنوان یک سرباز در کنار دولت برای خدمت به مردم ایستاده است.

در ادامه دیدار علی شعبانی، فرماندار شهرستان ایرانشهر ضمن خیر مقدم، بیان کرد: هفته دولت به واسطه ایثار و فداکاری شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شده است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *