دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۱۵
۰
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

آغاز رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی کشور از سه شنبه در زاهدان/فرصتی برای معرفی توانمندی های سیستان و بلوچستان

ادهم کرد گفت: مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از سه شنبه به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
آغاز رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی کشور از سه شنبه در زاهدان/فرصتی برای معرفی توانمندی های سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشور به مناسبت گرامیداشت سالگرد سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید میرحسینی،شهید شاخص سیستان و بلوچستان از ۲۳ تا ۲۵ آذرماه به میزبانی مجموعه ورزشی امام علی علیه السلام زاهدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۴۵۰ ورزشکار قدرتمند در این دوره از مسابقات که که مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی است و با حضور ۵۰ داور برگزار خواهد شد، رقابت می کنند.

فرصتی برای معرفی توانمندی های سیستان و بلوچستان

رحمدل بامری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این باره گفت: اهمیت میزبانی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور فراملی است و ارزش گذاری برای معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت و پتانسیل مثبت و ناب استان مرزی سیستان و بلوچستان خواهد بود.

وی بیان کرد: از طریق این رویداد ملی و مهم می توانیم به همه کشور ثابت کنیم که سیستان و بلوچستان از امن ترین نقاط کشور محسوب می‌شود و این میزبانی بهترین فرصت است.

بامری اضافه کرد: تعامل، همکاری و حمایت های مضاعف و جهادی تمام دستگاه‌های اجرایی سراسر استان سیستان و بلوچستان را می‌طلبد که با استفاده بهینه از این میزبانی ملی، چهره واقعی و مثبت استان را به تصویر بکشیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429151