چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۱۴
۰
در دومین روز از دهه فجر صورت گرفت؛

بهره برداری و کلنگ زنی چندین پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰میلیارد ریال

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت:چندین پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی شدند و یا مورد بهره برداری قرار گرفتند.
بهره برداری و کلنگ زنی چندین پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰میلیارد ریال
به گزارش پهره؛ پروژه های روز دوم ایام الله دهه فجر با حضور مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان، علی شعبانی معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر، عرب رییس سازمان برنامه و بودجه استان، حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه شهر ایرانشهر، ائمه اهل سنت مدیران کل جنوب استان، اعضای شورای اداری، کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

در حاشیه افتتاح این پروژه ها علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: پل بزرگ نمردیان (کور کلکلیان) در این منطقه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: عملیات پروژه آسفالت معابر بافت های فرسوده و ناکارآمد محلات سردرگان و گندمکان با اعتباری بالغ بر ۲۳۰میلیارد ریال آغاز شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث شدند.

وی اضافه کرد: ساختمان اورژانس هوایی توسط مجمع خیرین سلامت جنوب استان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وی اضافه کرد: ساختمان پایگاه اورژانس منطقه ۵شهری ایرانشهر با مشارکت مجمع خیرین سلامت جنوب سیستان و بلوچستان و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: سردخانه ۴ هزار تنی با اعتباری بر ۱۶۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429391
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *