دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر؛

زیر ساخت های شهرک صنعتی نیاز به توجه مسئولین دارد /ایجاد بستر مناسب افزایش تولیدات و اشتغال زایی

علی شعبانی گفت: فراهم کردن زیرساخت ها در شهرک های صنعتی لازمه بسترسازی تولید و اشتغال است و توجه همه مسوولان به مساله اشتغالزایی در شهرستان‌ ایرانشهر ضرورت دارد.
زیر ساخت های شهرک صنعتی نیاز به توجه مسئولین دارد /ایجاد بستر مناسب افزایش تولیدات و اشتغال زایی
علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در راستای تسهیل و رفع موانع تولید قرار بر این شده آب منطقه ای استان پروانه‌ حفر چاه گمانه شهرک صنعتی ايرانشهر و بزمان را صادر و به دستگاه های اجرایی ذیربط و فرمانداری ابلاغ کند.

وی افزود: نمایندگان شرکت شهرک های صنعتی استان و روسای ادارات توزیع برق و مخابرات شهرستان به اتفاق از شهرک صنعتی بازدید کردند و در خصوص تامین برق مورد نیاز روشنایی شهرک و همچنین افزایش خطوط تلفن تا۲۰۰ خط قرار بر این شده برنامه ریزی و اقدام کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به نظرهای رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر مقرر شده اداره آب و فاضلاب شهرستان در خصوص کیفیت آب شهرک صنعتی این شهر آزمایش های لازم را انجام دهد.

فرماندار ویژه ایرانشهر اضافه کرد: با توجه به تعداد شرکت های فعال در تولید شن و ماسه از شرکت شهرک های صنعتي استان خواسته شده تا برای احداث شهرک ویژه شن و ماسه ايرانشهر مطالعه و ضمن تعیین محل، اقدامات لازم را به عمل آورد.

فرماندار ویژه ایرانشهر خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست وزیر کشور و استاندار سیستان و بلوچستان مبنی بر اولویت ایجاد اشتغال در استان، پویایی هر چه بیش تر و فراهم کردن زیرساخت ها در شهرک های صنعتی لازمه بسترسازی تولید و اشتغال است و توجه همه مسوولان به مساله اشتغالزایی در شهرستان ضرورت دارد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429516
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *