يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ۱۵:۴۲
۰
سرپرست فرمانداری شهرستان بمپور؛

نظارت بر عملکرد خبازیها در ماه مبارک رمضان تشدید می شود/برخورد قاطع با متخلفان

سلمان برهانی گفت:نظارت بر نانوايي هاي شهرستان بمپور در ماه مبارك رمضان تشديد مي شود.
نظارت بر عملکرد خبازیها در ماه مبارک رمضان تشدید می شود/برخورد قاطع با متخلفان
سلمان برهانی، سرپرست فرمانداری شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم ارائه نان با کیفیت به روزه داران و اهالی این منطقه بر نظارت مستمر بر واحدهای خبازی از تمامی ابعاد از جمله کیفیت، بهداشت، ساعات پخت تاکید می شود و از خدمات و زحمات ستاد نظارت و بازرسی و تسهیلات سفر و خبازان در ایام تعطیلات نوروزی به منظور تامین نان اهالی و مسافرین تقدیر و تشکر می کنم.
وی افزود: به منظور ارتقای شاخصه های حوزه گندم، آرد و نان بمپور تصمیماتی توسط کارگروه ذیربط شهرستان در قالب سهمیه های آرد خبازی، خانه پزی، تعاون روستایی و عشایر اتخاذ شده که همه این اقدامات به منظور بالا بردن کیفیت و استفاده از ماشین آلات مدرن تولید نان انجام می شوند.
وی اضافه کرد: در فاز اول مقرر شده تعداد ۴ واحد خبازی با معرفی بخشداران به صورت پایلوت با استفاده از تسهیلات بانک کارآفرینی امید نسبت به خرید و تعویض دستگاه های پخت نان اقدام کنند.
برهانی عنوان کرد: کلیه خبازان نسبت به خرید و حمل به موقع آرد باید اقدام کنند.
سرپرست فرمانداری بمپور خاطرنشان کرد: اعضای کارگروه آرد ونان شهرستان باید به صورت گروهی و مستمر از تمامی خبازی ها بازدید و در صورت مشاهده تخلف به ویژه تخلفات بهداشتی برخورد قانونی جدی صورت گیرد.
وی گفت: با قید فوریت تسریع در فرآیند تشکیل اتحادیه خبازان شهرستان بمپور در دستور کار صمت استان قرار بگیرد.
این مقام مسئول تصریح کرد: به استناد تصمیمات کارگروه و میزان آرد تخصیصی، خبازان ماهیانه نسبت به بروزرسانی تابلو وساعات پخت اقدام کنند.
برهانی اضافه کرد: با توجه به تذکرات قبلی مبنی بر نصب تابلو فعالیت برسردرب خبازی ها جهت آگاهی مشتریان، درصورت عدم مشاهده در بازدیدها سهمیه واحد متخلف براساس نظر کارگروه قطع خواهد شد.
برهانی گفت: اداره تعاون روستایی و عشایری قبل از توزیع سهمیه تخصیصی ماهیانه با بخشداران شهرستان بمپور هماهنگی لازم را داشته باشند و پس از توزیع لیست تکمیل شده به دبیرخانه کارگروه آرد و نان این منطقه تحویل شود.
سرپرست فرمانداری بمپور عنوان کرد: با توجه قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و تحویل به موقع نان تازه به مردم عزیز این منطقه، دبیرخانه کارگروه آرد و نان با نظر اعضاء نسبت به تنظیم ساعات پخت خبازی های شهرستان واطلاع رسانی عمومی اقدام کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429608
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *