چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۰۸
۰
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر؛

معلمین پاسدار ارزش های انقلاب هستند/انسان سازی، رسالت اصلی معلمان

عبدالغفور حسینی گفت: در نظام جمهوری اسلامی توجه به جامعه معلمین صورت گرفته و معلمان نیز نقش خود را در پاسداری از انقلاب و مرزهای عقیدتی به خوبی ایفا کردند.
معلمین پاسدار ارزش های انقلاب هستند/انسان سازی،  رسالت اصلی معلمان
عبدالغفور حسینی، رئیس آموزش و پرورش ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت معلمان افسران پیشرفت کشور هستنن، همانطور که مقام معظم رهبری می فرمایند معلمی شغل و رسالت انبیا است.
وی افزود: اکنون وظیفه معلمین ارتقای سطح آگاهی و کاهش جهالت، هدایت جامع به سوی نور و کامیابی است که آنان در این ریل گذاری و پیشرفت نقش به سزایی ایفا می کنند.
این مقام مسئول تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی توجه به جامعه معلمین صورت گرفته و معلمان نیز نقش خود را در پاسداری از انقلاب و مرزهای عقیدتی به خوبی ایفا کردند.
وی اضافه کرد: در حقیقت ۳۶ هزار شهید دانش آموز داریم و تعداد ۵ هزار معلم را در طول این ۴۴ سال بعد از انقلاب تقدیم نظام کردیم و معلمین همچنان هم پاسدار این مسیر هستند.
وی عنوان کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم مصادف با سالروز شهادت شهید مطهری بوده که یکی از بزرگترین و متفکرترین معلمان جهان اسلام و انقلاب اسلامی است و این روز را به تمامی همکاران خودم در سراسر کشور تبریک عرض می کنم.
حسینی تصریح کرد: در شرایط کرونایی نیز ما معلمانی داشتیم که در واقع به خاطر شرکت در کلاس های درس درگیر بیماری کرونا شدند و فوت شدند و برای آن دسته معلمان هم غفران الهی را داریم.
وی خاطرنشان کرد: امسال با کمک دولت شرایط واکسیناسیون به خوبی انجام شد و در واقع مدارس اولین مکان هایی بودند که از آموزش حضوری استفاده کردند.
رئیس آموزش و پرورش ایرانشهر عنوان کرد: بعد از عید از ۱۴ فروردین تمامی کلاس های مدارس به صورت صد در صد حضوری آغاز و شروع به به کار کردند و معلم ها در کلاس درس اعلام حضور کردند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429705