دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۵۷
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی؛

ایجاد یک موازنه بین ملت و دولت کار دشمن است/ هدف دشمنان ایجاد شکاف های دوقطبی در ایران اسلامی است

حجت اله صادقی با بیان این که هدف دشمنان ایجاد شکاف های دوقطبی در ایران اسلامی است، گفت: ماهواره عامل ترویج فساد و بی بند و باری در جامعه است.
ایجاد یک موازنه بین ملت و دولت کار دشمن است/ هدف دشمنان ایجاد شکاف های دوقطبی در ایران اسلامی است
حجت اله صادقی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: مسئله داغداری آبادان و سرود سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی، این هیجانات برخواسته از یک هیجان واقعی بوده نه لحظه ای و احساس قلبی و اشک های بچه ها در فراغ صاحب الزمان (عج) است.
وی افزود: توازن سرود حماسی سلام فرمانده با موضوع آبادان کار دشمن است و موضوعاتی که دشمنان قسم خورده آن را مطرح می کنند.
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: آن چیزی که فرزندان ما در کشور مطرح می کنند بعضی مردم نمی پذیرند.
صادقی اضافه کرد: ایجاد یک موازنه بین ملت و دولت کار دشمن است و دشمنان به ایجاد دنبال شکاف در کشور هستند و وقتی این دو را جدا از هم بدانند دو قطبی ایجاد می شود.
وی عنوان کرد: ما باید بصیر باشیم و ملت این را باید بدانند که دولت فعلی جدا از مردم نیست و مردمی بودن را سرلوحه کار خود قرار داده و اکنون در موضوع آبادان و روستاهای دور افتاده به صورت جدی برای حل مشکلات و معضلات آنان ورود کرده است.
این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: قبل از هر موضوعی جمهوریت اسلامی ايران مطرح است و مردم تصمیم گیرنده هستند و تا وقتی آنان بصیرت لازم را دارند دیگر دشمنان نمی توانند بین ملت و دولت شکاف ایجاد کنند.
وی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی در حادثه ساختمان متروپل می خواهند مردم را مقابل دولت و دولت را مقابل مردم قرار دهند و شکاف ایجاد کنند و دو قطبی شوند که باید در این زمینه همگان هوشیار باشند.
وی گفت: فرق بین جمهوری و انقلاب این است که جهموری ایستا است ولی انقلاب ماهیت متحرک و پویا دارد.
صادقی اضافه کرد: انقلاب ما مانند انقلاب کمونیستی ایستا نیست، بلکه پویا است و هر جا مظلومی را ببیند به او کمک می کند و هر جا انسانی نیاز به همیاری و مساعدت داشته باشد به یاری او می شتابد.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی قرآنی است، نیروهای انقلابی باید حامی دولت انقلابی باشند.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سخن رهبر معظم که فرمودند خرمشهر ها در پیش است، تصریح کرد: طبق فرمایش امام راحل مشکلاتی در مسیر حرکت انقلاب وجود دارد که طبیعی است.
وی اضافه کرد: این انقلاب بزرگ ترین انقلاب قرن و تاریخی است و با معیارهای ارزش های اسلامی دارد مسیر خود را پیش می‌برد.
صادقی افزود: ما مدیون خون شهدا هستیم و هر مطلبی را نباید بپذیریم و در حقیقت منبع خوراک فاسد ذهنی شبکه اینترنشنال است و عناصر خود فروخته در این شبکه فعالیت می کنند.
وی گفت: برخی از مردم گول معاندین و شبکه‌های ماهواره‌ای را می خورند در حالی که هدف دشمن این است که آزادی را در بی حیایی و بی غیرتی در ذهن مردم بگنجاند ولی این کاملا اشتباه بوده و از نگاه اسلام رهایی از قید و بند دنیا آزادی مطلق است.
این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که نشان دهند ما در فرهنگ ورزش نسبت به کشور های دیگر عقب تر هستیم، اما در ورزشگاه فحاشی بین طرفداران تیم ها پیش می آید که جای زنان نیست و دشمن باید بداند که این موضوع با سرود سلام فرمانده قابل قیاس نیست.
به گفته صادقی، سپاه پاسداران قدرت مطلق در برابر حجمه دشمنان است و برگ زرین دیگری را با اقدامات اخیر خود رقم زده که اقدام شجاعانه و آمادگی این سبز پوشان در مقابل ناتو و امریکا اخطاری به اوکراین است که رفیق ناتو شده و این اوکراین است که با کمک تسلیحاتی غرب فرسایش جنگ را متحمل می شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429777
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *