چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۰۱
۰
امام جمعه شهرستان ایرانشهر؛

مدیریت جهادی و انقلابی مشکلات را حل می‌کند / غفلت و کوتاهی برخی مدیران دستگاه های اجرايي در حل معضلات درونی، ریشه بعضی گرفتاری های داخل است

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی گفت: در کارهای جهادی اگر نقض و مشکلی وجود دارد، این نقض مربوط به حوزه مدیریت است و باید هر چه سریع تر برطرف شود.
مدیریت جهادی و انقلابی مشکلات را حل می‌کند / غفلت و کوتاهی برخی مدیران دستگاه های اجرايي در حل معضلات درونی، ریشه بعضی  گرفتاری های داخل است
حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: اخیرا دغدغه ای در این منطقه مطرح می شود که دغدغه اکثر مردم در زمینه های تامین آب، سوخت و نان است.
وی افزود: بنده باید عرض کنم در این زمینه گاهی اوقات دچار مشکلات افت فشار آب، قطعی برق، طولانی بودن صفوف نانوایی را مشاهده می کنیم.
این خطیب جمعه تصریح کرد: مسئولین و آن کسانی که وظیفه دارند هر کس در حوزه اجرایی خودش باید به دغدغه ها و معضلات مردم توجه کند.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که کم گرفتاری نداریم و در داخل کشورمان ریشه گرفتاری ها از دو چیز نشات می گیرد که یکی مربوط به غفلت ها، کوتاهی ها، تنبلی ها بوده و احیانا بد عمل کردن ها در رابطه با پاسخگویی به مردم در رابطه با دستگاه های مختلف را شامل می شود.
وی خاطرنشان کرد: مردم وقتی مطلبی را از دستگاه های مختلف تقاضا می کنند مسئولین باید به مطالبات آنان توجه ویژه داشته باشند.
این خطیب جمعه اذعان کرد: در جمهوری اسلامی ایران مردمان نباید مشکلاتی مانند فراهم کردن آب، گاز، نان را داشته باشند و تامین کردن این امکانات همت مسئولین را می طلبد.
حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی عنوان کرد: در کار جهادی اگر جایی نقضی بوده این نقض در حوزه مدیریت است و باید هر چه سریع تر برطرف شود و بیش از این موجب تکدر خاطر مردم عزیز نشود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429889
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *