شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ۰۸:۵۴
۰
در همایش حجاب و عفاف ایرانشهر مطرح شد؛

گسترش بی حجابی، عاملی مهم در‌ پاشیدن بنیان خانواده و افزایش آمار طلاق است

نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: گسترش بی حجابی، عاملی مهم در‌ پاشیدن بنیان خانواده و افزایش آمار طلاق است.
گسترش  بی حجابی، عاملی مهم در‌ پاشیدن بنیان خانواده و افزایش آمار طلاق است
به گزارش پهره؛ همايش حجاب و عفاف و نقش آن در خانواده و اجتماع به همت فرمانداری و بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان ایرانشهر در سالن ارشاد این منطقه برگزار شد.
در این همایش؛ حجت الاسلام والمسلمین جواد قنبری، نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: اکنون در کشورهای مسلمان مسئله امنیت با موضوع عفاف و حجاب گره خورده است.
وی افزود: توجه به موضوع جبهه حق و باطل مختص به اسلام و انقلاب اسلامی نیست و قبل از این ها هم این موضوع بیان می شده است.
حجت الاسلام قنبری تصریح کرد:‌ مسئله حجاب و عفاف از جمله موضوعاتی است که خداوند متعال و نبی اکرم (ص) پیرامون آن سفارشات فراوانی را مطرح کردند.
وی اضافه کرد: یکی از تفاوت های آشکاری که بین حیوانات و انسان ها وجود دارد مسئله پوشش بوده و در کشورهای غربی اکنون عریان و برهنه بودن را به نوعی با کلاسی و بافرهنگ بودن ترویج می کنند که هر چه بانوان در پوشش شان عریان تر باشند باکلاس تر هستند.
وی با اشاره به این‌ که زنان و بانوان نباید هیچ وقت زینت هایشان را برای نامحرمان آشکار کنند، عنوان کرد: در حقیقت پوشش سرتاسری معرف زن پاکدامن است.
حجت الاسلام قنبری خاطرنشان کرد: اکنون یکی از آفت های موجود در جامعه طلاق بوده که یکی از دلایل آن می توان به وجود مسئله بی حجابی و بدحجابی اشاره کرد که این موضوع به راحتی باعث از هم پاشیدن خانواده ها می شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429892
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *