شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۱۶
۰
مدیر آموزش و پرورش فنوج خبر داد؛

رشد 49 درصدی قبولی دانش آموزان فنوجی در کنکور سراسری 1401

تیمور مبارکی گفت: دانش آموزان شهرستان فنوج نسبت به سال گذشته در رشته فرهنگیان برای کنکور سراسری 1401، رشد قبولی 49 درصدی داشتند.
رشد 49 درصدی قبولی دانش آموزان فنوجی در کنکور سراسری 1401
تیمور مبارکی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فنوج در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته بعد از کنکور سراسری 1400، امسال نتایج مطلوبی حاصل شده بطوری که دانش آموزان ما سه رتبه زیر 5هزار را کسب کردند.
وی با اشاره به برنامه محور بودن آموزش و پرورش فنوج در جهت کنکور سراسری و ادامه رویه پیشرفت خود، افزود: رتبه های کسب شده امسال نشان از حرکتی مثبت در جهت رشد آموزشی منطقه بوده و برای رسیدن به اهداف مطلوب چشم انداز چندین ساله را طراحی و به اجرا گذاشتیم.
این مقام مسئول تصریح کرد: ما امسال علاوه بر سه رتبه زیر 5 هزار و هفت رتبه زیر 10هزار و 15رتبه زیر 20هزار داشتیم که به این نتایج برای سال های آینده قانع نخواهیم بود.
تیمور مبارکی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش جامعه بزرگ تعلیم و تربیت به ویژه معاونت آموزشی و حوزه متوسطه آموزش و پرورش فنوج، خاطرنشان کرد: در بخش روزانه هم با تلاش همکاران 40 درصد رشد نسبت به سال گذشته کسب شده است و 47 نفر هم در رشته تربیت بدنی مجاز شدند که با توجه به پشتکار و تلاش این عزیزان در سال آینده نتایج بهتری به دست خواهد آمد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429955
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *