شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۴۹
۰
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر؛

لازمه جهاد تبیین شناخت و بینش درست از مکتب و فرهنگ حسینی است

محمد هراتی گفت: مردم ولایتمدار همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند تا با یک اشاره در میدان، اقتدار خود را به جهانیان و دشمنان نظام نشان دهند.
لازمه جهاد تبیین شناخت و بینش درست از مکتب و فرهنگ حسینی است
محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: امر به معروف و نهى از منکر، نقش بسیار ارزنده در اجراى احکام الهی دارد و در واقع به عنوان پشتوانه ای محکم و استوار براى تثبیت ارزش ها و ریشه کنى مفاسد اجتماعى است.
وی افزود: ماه محرم بزرگترین حادثه تاریخ در راستای امامت برای رسیدن اهداف امام و آرمان‌های بلند اسلامی تحقق پیدا کرد، حادثه‌ای که از آغاز تا انجام آن درس‌آموز و الگویی است جاودانه برای همه کسانی که بخواهند انسان باشند و راه امامان و ائمه (ع) را ادامه دهند.
این مقام مسئول تصریح کرد: وقتی که ما برای اداره جامعه، برای زندگی در یک امّت اسلامی و در یک فضای اسلامی دنبال الگو می‌گردیم به سیستم امر به معروف و نهی از منکر بر می‌خوریم.
وی اضافه کرد: در حقیقت مکتب حسینی بهترین سبک و الگوی بوده و حضور جوانان و نوجوانان در این میدان یک ضرورت است.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدّظلّه العالی)، خاطرنشان کرد: تاکنون نیروهای بسیجی با همت خود دشمنان را بیمناک و دوستان را امیدوار کردند و در حقیقت بسیج به عنوان یک مکتب فرهنگی و شجره طیبه ای بین همه اقشار مردم است.
وی اضافه کرد: امروز بسیجیان که یافتگان مکتب و فرهنگ حسینی هستند و این مورد را نیز به همه جهانیان نشان دادند.
هراتی اضافه کرد: امروز بسیجیان با بهره گیری از درس های ایام به دشمنان اسلام فهمانده اند که مثل همیشه با حضور در میدان به آن ها اجازه پیاده کردن نقشه ها و دسیسه های شوم شان را نخواهند داد.
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر افزود: مردم ولایتمدار همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند تا با یک اشاره در میدان، اقتدار خود را به جهانیان و دشمنان نظام نشان دهند.
هراتی عنوان کرد: اگر حقیقت شخصیت و اقدامات امام حسین(ع) را به درستی تبیین و روایت نکنیم، بدخواهان روایت های ناصحیح را جایگزین واقعیت می کنند و این مسئله می تواند اثرات نامطلوبی بر جا بگذارد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429988
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *