سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ۱۹:۱۸
۰
زخمی کهنه که هر روز از جایی سر باز می‌کند؛

گلایه شهروندان ایرانشهری از موج سواری در خیابان های چهل تکه شهر

مردم ایرانشهر از وضعیت نابه سامان و نامطلوب آسفالت در معابر و خیابان‌های این شهر گلایه مندند و از مسئولین ذیربط خواستار رسیدگی واقعی هستند.
گلایه شهروندان ایرانشهری از موج سواری در خیابان های چهل تکه شهر








به گزارش پهره؛ در حقیقت شرایط نامناسب و نبود آسفالت در سیستان و بلوچستان به یکی از معضلات و مشکلات اصلی مردمان این مرز و بوم تبدیل شده که گلایه آنان را به دنبال داشته است.

در حقیقت، اکثر رانندگان خودروها در شهرستان ایرانشهر از نبود آسفالت بیشتر خیابان ها در این منطقه گلایه مند هستند که این مورد خرابی خودرو آنان را در برداشته و همین امر باعث تحمیل خسارت می شود.

در واقع یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک شهر پایدار را از شهرهای دیگر متمایز می‌کند و تأثیر زیادی بر تسهيل در عبور و مرور شهروندان دارد، آسفالت مناسب معابر است.

نبود آسفالت؛ درد دل این روزهای شهروندان ایرانشهری 

در این راستا یکی از شهروندان ایرانشهری در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: متاسفانه در بسیاری از پروژه‌های شهری نظارت بر کیفیت آسفالت وجود ندارد و همین باعث می شود تا لکه گیری‌ها خیابان ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند.

وی افزود: تنها بحث کیفیت آسفالت خیابان ها مطرح نیست بلکه اکثر خیابان ها و معابر شهرستان ایرانشهر فاقد آسفالت هستند و این موضوع به یک مشکل بزرگ برای ساکنان این منطقه تبدیل شده است.

این شهروند ایرانشهری تصریح کرد: خواهشی که اکثر اهالی خیابان شهید بهشتی از مسئولین شهرداری دارند این است که هر چه سریع تر نسبت به رفع معضل نبود آسفالت اقدام کنند.

آسفالت بیش از 200 هزار متر مربع از خیابان های ایرانشهر تا پایان امسال 

در این راستا سعید دیده ور، شهردار ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص آسفالت معابر سطح شهر بیان کرد: اگر نگاه اجمالی به خواسته های شهروندان داشته باشیم قسمتی از آن بحث آسفالت معابر و خیابان ها است که این امر می تواند در بحث تردد مناسب و زیبا سازی شهر مفید واقع شود.

وی افزود: بنا داریم تا پایان امسال بیش از 200 هزار متر مربع از خیابان ها و معابر شهر را آسفالت کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: تاکنون از محل ستاد بازآفرینی 750تن قیر به شهرداری ایرانشهر اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرداری ایرانشهر به لحاظ مالی دچار مشکل است ولی نهضت آسفالت متوقف نخواهد شد.

دیده ور اضافه کرد: به شرطی که شهروندان نیز علاوه بر حفظ و نگهداری آسفالت در بحث پرداخت عوارض نیز مشارکت داشته باشند.

وی عنوان کرد: سامانه ۱۳۷ پاسخگوی تماس شهروندان در خصوص ارائه گزارش مشکلات حوزه شهری در شهرداری هستند.

انتهای پیام/ 
کد مطلب: 430010
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *