جمعه ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ ۱۳:۴۸
۰
در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر مطرح شد؛

نقشه شوم دشمنان برای ایجاد آشوب در عراق تحت تفکر مرجعیت رهبری نقش بر آب شد

امام جمعه ایرانشهر گفت: مسئولین باید به مسائل اقتصادی توجه ویژه داشته باشند و آن را در راس وظایف خود قرار بدهند و باید این توصیه های مقام معظم رهبری بومی سازی شود.
نقشه شوم دشمنان برای ایجاد آشوب در عراق تحت تفکر مرجعیت رهبری نقش بر آب شد
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه اهل تشیع شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بین نمازگزاران در مصلی فاطمه الزهرا(س) بیان کرد:  خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است‌.
وی افزود: امروز مصادف با شهادت حضرت رقیه (س) است و سندهای مظلومیت اهل بیت (ع) همین کودکان بودند که از جمله آن می توان به کودک ۳ ساله حضرت رقیه(س) که سر پدر را در آغوش گرفت و جان داد و حضرت علی اصغر(ع) اشاره کرد.
به گفته این خطیب جمعه؛  دوازدهم شهریور ماه مصادف با روز مبارزه با استعمار انگلیس است و اگر به جنایات انگلیسی ها در حق ملت ایران مراجعه کنیم مشاهده می شود که از جمله می توان به جنایت های بسیاری از جمله قطعی که مردم زیادی جان خود را از دست دادند و قراردادهای استعماری و قیام های داوطلبانه که در کارنامه ملت ما است و نشان از خوی استکباری رژیم شرور انگلیس بوده اشاره کرد.
وی اضافه کرد: ما تلاطم هایی را در جریان عراق شاهد بودیم و همه گروه های در آن جا به دنبال ناامید کردن دشمن پای کار آمدند و تفرقه را با مذاکره با هم نقشه های شوم دشمن رانقش بر آب و می توانند تحت تفکر مرجعیت رهبری این مشکلات را حل کنند.
وی عنوان کرد: توصیه های رهبری به دولت مردان این بوده که اساسا در خدمتگزاری تضرع و دعا را فراموش نکنند و از کارهای نمایشی پرهیز کنند که این موضوع دردی از مردم را دوا نمی کند و باید به نظرات مردم اهمیت قائل شوند.
حجت الاسلام بزمانی اذعان کرد: مسئولین باید به مسائل اقتصادی توجه ویژه داشته باشند و آن را در راس وظایف خود قرار بدهند و باید این توصیه های مقام معظم رهبری بومی سازی شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 430012
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *