يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۲۸
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر؛

ارزش نهادن به تربیت فرهنگی زمینه ساز رشد و شكوفایی دانش آموزان است

علی شعبانی گفت: کسانی که در این برهه زمانی به اماکن و مراکز خدمات عمومی جامعه آسیب می زنند، جامعه را به آشوب و زندگی مردم را مختل می کنند، علت رفتارشان این است که از تربیت درست به دور هستند.
ارزش نهادن به تربیت فرهنگی زمینه ساز رشد و شكوفایی دانش آموزان است








علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: امسال با توجه به مشکلات دو ساله بیماری کرونا خوشحال هستیم که بار دیگر مدرسه حضوری هستند و در حقیقت فرزندان مان تدوام جامعه بوده و اگر درست تربیت بشوند بدون هیچ تردیدی آینده سرزمین ما، ارزش ها و آرمان ها جامعه بیمه و تامین خواهد شد.

وی افزود: دانش آموزان حضور یافته در مدارس ایرانشهر 60هزار بوده که باید این قشر به نحوی تربیت شوند که دانا و توانا باشند.

فرماندار ایرانشهر خاطرنشان کرد:  فرزندان ما باید آزاده، آزادی خواه، صلح جو و وطن دوست باشند و هم زیستی مسالمت آمیز را برای همه جهانیان بدون تبعیض بخواهند.

شعبانی عنوان کرد: باید از زندان تن، جهل، زمان، جامعه و فقر رها بشویم تا بتوانیم نسلی را تربیت کنیم که به یکدیگر مهربانی را هدیه بدهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کسانی که در این برهه زمانی به اماکن و مراکز خدمات عمومی جامعه آسیب می زنند، جامعه را به آشوب و زندگی مردم را مختل می کنند، علت رفتارشان این است که از تربیت درست به دور هستند.

وی خاطر نشان کرد: انسان هایی را می خواهیم که با زبان گفت و گو و احترام و بر مبنای عدالت و اخلاق در جامعه رفتار کنند.

وی گفت: دانش آموزان ما باید به معنی واقعی کلمه عزت، اقتدار و سربلندی و بزرگی جامعه را پی گیری کنند.

فرماندار ویژه ایرانشهر تصریح کرد: آموزش و پرورش، مسئله فرزند آوری و بالارفتن نرخ رشد جمعیت را در کنار تعلیم و تربیت مورد توجه قرار بدهد.

وی اضافه کرد: اولیای دانش آموزان و نخبگان فرهنگی و اجتماعی در شورای آموزش و پرورش دعوت و از نظرات آنان در جهت پویایی و تعالی تعلیم و تربیت دانش آموزان و جایگاه علمی شهرستان بهره گرفته شود.


انتهای پیام/
کد مطلب: 430095
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *