شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۲۲
۰
امام جمعه ایرانشهر؛

دشمنان به دنبال ایجاد شکاف مذهبی هستند/ سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن شیوه رسانه های غربی است

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی گفت: باید همگان در راستای نقشه های دشمنان هوشیار باشند و بر اساس دشمن شناسی محکم، استوار و ثابت قدم در مسیر حمایت از نظام اسلامی و ولایت گام برداریم.
دشمنان به دنبال ایجاد شکاف مذهبی هستند/ سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن شیوه رسانه های  غربی است






حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: سابقه و پیشینه کسانی که پرچمدار هدایت هستند در واقع نشان می دهد که این ها همراه با شهدا بودند.

وی افزود: شهدا اقشاری هستند که در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی جان خود را در راه دین و میهن شان فدا کردند. 


این خطیب جمعه تصریح کرد: انقلاب اسلامی هیچ گاه در برابر دشمنان سر تسلیم فرود نیاورده است.

وی اضافه کرد: کسانی که پرچم هدایت را به دست می گیرند باید مردم را به ارزش ها دعوت کنند و خودشان باید در این مسیر حرکت کنند تا آنان مشاهده کنند.  


امام جمعه ایرانشهر عنوان کرد: کسانی که هدایت گر مردم هستند باید فعل و قولشان، عمل و گفتارشان با هم یکی باشد.

  
وی اضافه کرد: اکنون دشمن دقیق می داند روی چه گزینه هایی کار کند که بیشترین خسارت را متوجه نظام اسلامی کند.


ای خطیب جمعه اذعان کرد: در این قصه ای که امروز در ایران به وجود آمده شک نکنید که دشمن در مسئله اختلافات قومی و مذهبی سرمایه گذاری کلانی داشته که برادران شیعه را در مقابل سنی و سنی را در مقابل شیعه و در واقع قوم ها را به جان هم بیندازد که از این طريق به  اهداف خودش که اصلی ترین هدفش براندازی  نظام جمهوری اسلامی است برسد. 
 

حجت الاسلام بزمانی عنوان کرد: یکی از آرمان های شهدا حفظ نظام بود که یکی از واجبات برایشان محسوب می شد.


وی گفت: در حقیقت پیام خون شهدا حفظ نظام بوده و باید همه ما در راستای تقویت نظام اسلامی حرکت کنیم و گام برداریم و دشمن را بشناسیم و مکرش رو بدانیم.

وی افزود: اگر دشمن را شناختیم و بصیرت داشتیم آن وقت در نقشه دشمن بازی نخواهیم کرد.

این خطیب جمعه اذعان کرد: اگر انسان ساده لوح باشد به راحتی در مسیر نقشه های شوم دشمن قرار می گیرد و گام بر می دارد و در حقیقت همان حرف هایی را می زنند که شبکه منوتو، بی بی سی و جاهای دیگر می زنند.

امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: امروز باید همگان حفاظت از آرمان بزرگ و بلندی که شهدا در مسیر آن ها گام برداشتند گام بر دارند و آن  تمدن نوین اسلامی که مسیرش از انقلاب اسلامی می گذرد را حفظ کنند.


وی عنوان کرد: باید همگان در راستای نقشه های دشمنان هوشیار باشند و بر اساس دشمن شناسی محکم، استوار و ثابت قدم در مسیر حمایت از نظام اسلامی و ولایت گام برداریم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430153
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *