شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ۰۹:۳۰
۰
امام جمعه ایرانشهر؛

دشمنان نظام اسلامی به دنبال مایوس سازی ملت ایران هستند/ دشمن خواب دمیدن ناامیدی در اذهان ملت ایران را به گور می برد

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی گفت: دشمنان ایران اسلامی می خواهند با بذر ناامیدی و القا مردم را از نظام مایوس کنند.
دشمنان نظام اسلامی به دنبال مایوس سازی ملت ایران هستند/ دشمن خواب دمیدن ناامیدی در اذهان ملت ایران را به گور می برد



حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد:مهمترین راهبردی که دشمن در جنگ ترکیبی جامعه ما را مورد هدف قرار داده این بوده که جامعه از امید و امیدورای خالی شود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: یک جریانی در داخل و خارج کشور وجود دارد برای دمیدن روح یاس به جای دمیدن روح امید، افزود: چهل وسه سال است که دشمن می خواهد ما را هم از آینده ی نظام و نیز از پیشرفت و آبادانی و آرامش و آسایشی که در واقع این کشور شاهدش است می خواهد مایوس کند.

این خطیب جمعه تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که به‌ مردم القا کنند که انقلاب اسلامی ناکارآمد است و دروغ های فراوانی را در دستور کار خود قرار دادند.


وی با بیان این که مقام معظم رهبری فرمودند: دشمنان آمارهای بی پایه می دهند  و دروغ می گویند و موفقیت های انقلاب را کتمان می کنند دروغ انگاری می کنند، خاطرنشان کرد: آن‌چه که واقعیت های نظام جمهوری اسلامی است این ها را می خواهند انکار بکنند عیب های ما را بسیار بزرگ جلوه بدهند و از آن طرف محسنات نظام را نادیده بگیرند.

وی اذعان کرد: این کار دشمن است می خواهد با بذر ناامیدی و القا این مطالب، مردم را از نظام جمهوری اسلامی مایوس کند.

وی اضافه کرد: چرای مایوس کردن مردم ایران از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران کاملا روشن است و مادامی که ملت امیدوار باشند به طور یقین این مردم پای نظام خواهند ایستاد و از این نظام پشتیبانی خواهند کرد.

وی عنوان کرد: تا زمانی که مردم پشت نظام اسلامی باشند به یقین پیشرفت و اقتدار هم به دنبالش است.

امام جمعه ایرانشهر گفت:  دشمن وقتی می بیند که مردم ایران پیشرفت را دارند و  تجربه می کنند به خاطر این که جلوی ترقی کشور را بگیرند مجبور هستند ناامیدی را در مردم بدمند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430225
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *