سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ۰۹:۴۷
۰
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر:

امیدآفرینی مولفه اصلی جهاد تبیین است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: در موضوع جهاد تبیین، شناخت مسأله و بیان دقیق، به موقع امیدآفرینی از مولفه‌های اصلی هستند که می‌تواند عامل تقویت همبستگی و ارتقای بینش مردم شود‌.
امیدآفرینی مولفه اصلی جهاد تبیین است




مهرداد جهاندیده در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: امروزه تهاجم دشمن در عرصه‌های مختلف، یک تهاجم ترکیبی بوده و براساس بیانات رهبر معظم انقلاب، هدف اصلی دشمن در جنگ نرم، نخست متزلزل کردن ایمان مردم که عامل اصلی حفظ انقلاب هستند.

وی افزود:  هدف دوم دشمن از جنگ ترکیبی، اغوای توده‌های مردم و جداسازی آن‌ها از انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول ادامه داد: دشمن با تبلیغات دروغین تلاش‌های نظام را به ضعف تبدیل می‌کند و جهاد تبیین یعنی مقابله با همین جنگ روایت‌هایی که آنان طراحی کرده و در حال شبهه افکنی است.

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر تصریح کرد:  مسئولان اجرایی در این شهرستان باید با کار جهادی امید را تقویت کنند تا مردم اثر اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را لمس کنند.

جهاندیده اظهار کرد: اگر خواستار استقلال، آزادی، تمدن و پیشرفت هستیم، باید جهاد تبیین در دستور کار همگان در مقابل هجمه های پیچیده و تحریف دشمنان قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع باید مورد توجه قرار گیرد و رفع مشکلات ، نیازها و توجه به دغدغه های مردم را بیشتر از قبل مورد توجه قرار خواهیم داد و در راه خدمت به مردم عزیز شهرستان ایرانشهر با تمام توان پای کار خواهیم بود.

جهاندیده با بیان اینکه خدمت به مردم باید صادقانه و بی منت باشد، خاطرنشان کرد: کار در ادارات شهرستان ایرانشهر خدمت به خلق بوده و خدمت به خلق یکی از رفتارهای شایسته انسانی است.

وی اضافه کرد: در حقیقت کسانی که کار جهادی و خدمتگزاری به خلق می‌کنند مشمول دعای خیر مردم قرار می گیرند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430547
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *