چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۲۱
۰
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:

جهاد تبیین مأموریت مهم خبرنگاران است

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: خبرنگاران افسران میدان جهاد تبیین هستند.
جهاد تبیین مأموریت مهم خبرنگاران است

 




محمد هراتی فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت خبرنگاران به عنوان نقش آفرینان عرصه اطلاع رسانی، نقش مهمی در سلامت و پویایی اجتماعی جامعه ایفا می کنند.

وی افزود: مردان و زنانی که در عین امانت داری، با اطلاع رسانی صحیح جهادگران عرصه آگاهی محسوب می شوند. 

این مقام مسئول ادامه داد: در واقع بصیرت، رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی رسانه ها در آگاهی رسانی به مردم است. 

وی عنوان کرد: خبرنگاران و رسانه ها راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی‌ و افسران میدان جهاد تبیین هستند‌‌.


هراتی ادامه داد: بدون تردید در شرایطی که دشمنان ایران اسلامی با تکیه بر دروغ پراکنی بدنبال ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور عزیزمان هستند، فعالیت موثر و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صادقانه خبرنگاران و عمل به جهاد تبیین به عنوان یکی از مهمترین تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیار حائز اهمیت و قابل تحسین است. 

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: خبرنگاران افرادی هستند که با آگاهی، تعهد، دلسوزی، وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری و امانت داری به روایت گری رویدادها و بیان مطالبات به حق مردمی، روشنگری و انعکاس صحیح خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در کشور می پردازند و در جهت سلامت فرهنگی و فکری جامعه مجاهدت می کنند.

وی اظهار کرد: امروزه نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه همانند نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و به مراتب در امیدآفرینی و از بین بردن یاس و ناامیدی، انسجام ملی در سطح کشور بیشتر است.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430602
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *