يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ۰۷:۱۰
۰
یک کارشناس سیاسی؛

بصیرت، مرز بین خواص و عوام است/ بصیرت و ولایتمداری مردم مثال زدنی است

محمد جواد سجادی گفت: ملت ما وقتی ضربه نمی خورد که پشتیبان و گوش به فرمان ولایت فقیه باشد و نه جلوتر از ایشان حرکت کنیم و نه عقب تر که باعث شود از این غافله ی انقلاب جا بمانیم.
بصیرت، مرز بین خواص و عوام است/ بصیرت و ولایتمداری مردم مثال زدنی است





محمد جواد سجادی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: وقتی ما از غفلت های تاریخی خواص می گوییم این مطلب یادآور آیه ۱۰۲ سوره آل عمران بوده که اشاره به ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی داشته که بیشتر به دست خود مسلیمن انجام می گیرد.

وی افزود: ما یادآوری کنیم غفلت های تاریخی خواص را از صدر اسلام و تاکنون انجام می گرفته است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: وقتی ما تاریخ را یک مرور بیندازیم متوجه می شویم که این بنیاد اختلافی که پیش آمده در تاریخ اسلام منشا ضرباتی است که به مجموعه ی اسلام مسلمین ایجاد شده و تاکنون این اختلاف و تفرقه مورد سواستفاده دشمنان قرار گرفته است.

 سجادی خاطرنشان کرد: ما در دوران انقلاب اسلامی از سال ۵۷ تا اکنون می بینیم خیلی ها به نوعی از قطار اصلی انقلاب پیاده شدند و به نوعی گول خوردند و از گوش دادن به فرمان ولی انقلاب که همانا رهروی از ولایت مطلقه فقیه که در اوایل انقلاب رهبر کبیر انقلاب امام راحل بود و هم اکنون این پرچم به دست مقام معظم رهبری است سرباز زدند که این موضوع فقط بیچارگی و بدبختی برایشان چیز دیگری به ارمغان نمی آورد. 


وی اذعان کرد: ملت ما وقتی ضربه نمی خورد که  پشتیبان و گوش به فرمان ولایت فقیه باشد و نه جلوتر از ایشان حرکت کنیم و نه عقب تر که باعث شود از این غافله ی انقلاب جا بمانیم.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: متاسفانه در راستای بحث غفلت های خواص اگر به موضوع فتنه ها در ادوار گذشته نگاه کنیم مشاهده خواهیم کرد که فتنه های گوناگونی را تاکنون پشت سر گذاشتیم که مهمترین فتنه۸۸ بوده است.


وی گفت: اکنون هجمه های رسانه ای که دشمنان ایجاد می کنند هدف شان از این کار این است که باید اتفاقی بیفتد و آرامش ایران اسلامی را تبدیل به آشوب کنند. 

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: درصورتی که برخی خواص بهتر می دانند که نباید مورد هجمه و نفوذ دشمن قرار بگیرند که از تاریخ اسلام تا کنون بیشترین ضربه را از خواص بی بصیرت خورده ایم.


 وی اضافه کرد:  خواصی که تا به امروز پشتیبان ولایت فقیه و در بطن انقلاب بودند و یادواره شهدا و یاد شهدا را تبیین کردند به وسیله آن ها و  به فضل پروردگاد پرچمی که به دست مقام معظم رهبری بوده را به دست صاحب اصلی اش که صاحب الزمان (عج) است برسانیم.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: در حقیقت اهمیت و جایگاه بصیرت به معنای روشن بینی و درک درست از شرایط بوده به نحوی که در قرآن کریم یکی از ویژگی های فرستادگان الهی را داشتن بینش درست از رفتارها می داند و جامعه اسلامی و پیروان دین را نیازمند این ویژگی معرفی می کند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430226
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *