شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۵۶
۰
کارشناس مسائل سیاسی:

حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی‌ماه ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به‌حساب می‌آید.    
حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است
محمدجواد سجادی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در واقع ۹ دی‌ماه برگ زرینی در تاریخ انقلاب و ایران اسلامی بوده که با درایت رهبری جامعه و حضور به‌موقع مردم نقشه‌های دشمنان نقشه بر آب شد.
 
 وی افزود: از آن جا که این روز یوم‌الله در تاریخ انقلاب قرار گرفت و زاویه پنهان و آشکار این حادثه که نقشه شوم دشمنان در خارج برنامه‌ریزی می‌شد و در داخل عوامل داخلی خواسته یا ناخواسته از قطار انقلاب پیاده شدند.
 
 این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: چه بسیار افرادی بودند که در فتنه ۸۸ رفوزه شدند و هم‌صدا با دشمنان می‌خواستند انقلاب را به بیراهه ببرند و حضور مردم در صحنه، در روز ۹ دی یادگار ماندگاری در تاریخ انقلاب شد.
 
 وی تصریح کرد: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد. 
 
 سجادی خاطرنشان کرد: روز ۹ دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به‌عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله و ماندگار شد. 
 
انتهای خبر/
کد مطلب: 431053
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *