سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۴۶
۰
امام‌جمعه اهل‌سنت گلشن:

واقعه طبس؛ نماد نصرت الهی و اقتدار نظام اسلامی است

امام‌جمعه اهل‌سنت گلشن گفت: واقعه طبس نماد نصرت الهی و اقتدار نظام اسلامی است که هر کجا نام خدا بلند باشد مدد الهی نازل می‌شود.
واقعه طبس؛ نماد نصرت الهی و اقتدار نظام اسلامی است
به گزارش پایگاه خبری پهره، مولوی مجیب الرحمن رئیسی در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرذ: با روی کار آمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، آمریکای جنایتکار منافعش را در خطر دید و منطقه را از دست داد به همین دلیل به هر حیله‌ای متوسل شد تا به طرق مختلف انقلاب نوپای ایران را از بین ببرد.

وی با اشاره به انجام کودتاهای مختلف برای از بین بردن نظام اسلامی در ایران، افزود: سفارت آمریکا که در واقع لانه جاسوسی و مقری برای انجام برنامه‌هایی علیه حکومت اسلامی و ملت مسلمان بود تسخیر شد حمله نظامی به طبس را با هدف انجام یک کودتا و رهایی گروگان‌های خود و نابودی تاسیسات مهم جمهوری اسلامی را اجرایی کرد.

امام جمعه اهل سنت گلشن ادامه داد: این اقدام را با چندین فروند هلی کوپتر انجام داد اما نصرت الهی شامل حال این نظام و ملت شد و تمام نقشه‌های آمریکایی‌ها نقش بر آب شد و در طبس گرفتار شدند.

مولوی رئیسی خاطر نشان کرد: این واقعه از اولین نشانه‌های نصرت الهی بود که نقشه‌های کفار را نقش بر آب کرد.

وی تصریح کرد: واقعه طبس و گرفتار شدند هلی کوپترهای امریکایی‌ها در این حادثه نماد نصرت الهی واقتدار این نظام اسلامی است که هر کجا نام خدا بلند باشد که به دستورات اسلام و خداوند متعال پایبند باشند مدد الهی نازل می‌شود.

امام جمعه اهل سنت گلشن گفت: پیام پنجم اردیبهشت صحرای طبس در سال ۵۹ به دشمنان انقلاب تلنگر و هشدار است و به آنها این ندا را می‌دهد که اگر بازهم چنین اشتباهی از آنها سر زند باز هم به همان سرنوشت تلخ و سخت گرفتار خواهند شد.

مولوی رئیسی بیان کرد: وقایعی همچون حادثه طبس باید زنده بمانند چرا که زنده ماندن چنین رویدادهایی برای افرادی که اوایل انقلاب را ندیدند و درک و آشنایی از مبانی نظام ندارند باعث می‌شود انقلاب در قلوب آنها مستحکم‌تر شود و بدانند که با چه رنج و سختی‌های طاریالت فرسایی این نظام ثبیت شده است.

وی اذعان کرد: باید قدر این نظام را بدانیم، هر نظامی که نظام غیر اسلامی و غیر دینی باشد زیان وضررش برای ملت اسلامی و برای نظام اسلامی همچون خورشید تابان واضح و روشن است.

انتهای خبر/ 
کد مطلب: 430412
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *