سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۰:۳۰
۰
سرپرست مرکز بهداشت ایرانشهر:

عدم رعایت موازین بهداشتی یک باب رستوران و فست فودی را پلمپ کرد

سرپرست مرکز بهداشت ایرانشهر گفت: یک باب رستوران و یک باب فست فودی به علت عدم رعایت موازین و مقررات بهداشتی در شهرستان ایرانشهر پلمپ شد.
عدم رعایت موازین بهداشتی یک باب رستوران و فست فودی را پلمپ کرد



 میثاق دست پاک در گفتگو با خبرنگار پهره از پلمپ یک باب رستوران و فست فودی در شهرستان ایرانشهر خبر داد و بیان کرد: به دلیل وجود نواقص بهداشتی با حضور کارشناس مواد غذایی، کارشناس تعزیرات و نیروی اماکن در گشت مشترک پلمپ شد. 

 وی افزود: بازرسي از اماكن تهيه و توزيع مواد غذايي و رستوران‌ها با حساسيت بيشتري مورد بررسي قرار مي‌گيرد و همه متصديان ملزم به رعايت قوانين و مقررات بهداشتي در اماكن تهيه و توزيع مواد غذايي هستند.

این مسئول تصریح کرد: تهيه غذاي سالم و رعايت صحيح بهداشت محيط و بهداشت فردي از مواردي هستند كه بازرسان به آن‌ها توجه خاصي دارند كه در صورت مشاهده هر گونه تخلف در اين مورد ابتدا اخطار و سپس در صورت عدم رفع نواقص در مهلت مقرر از ادامه فعاليت آن‌ها جلوگيري و به مراجع قانوني ارجاع داده خواهند شد.

وی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت یا نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت و ستاد مرکز بهداشت گزارش بدهند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430443
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *