دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۵۳
۰
فرماندار ویژه ایرانشهر:

دبیرستان دانشگاه ولایت با ۱۴ کلاس کلنگ‌زنی شد / پروژه محور دو بانده ایرانشهر به نیکشهر در حال انجام است

فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: هزینه اتمام‌ پروژه محور دو بانده ایرانشهر به نیکشهر ۳۸۰۰میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.
دبیرستان دانشگاه ولایت با ۱۴ کلاس کلنگ‌زنی شد / پروژه محور دو بانده ایرانشهر به نیکشهر در حال انجام است




مهرداد جهاندیده در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به بازدید استاندار سیستان‌وبلوچستان از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن ایرانشهر بیان کرد: در جریان آخرین روند پیشرفت فیزیکی این طرح مهم ملی در جنوب استان قرار گرفت. 

وی افزود: همچنین استاندار سیستان‌وبلوچستان در سفر به ایرانشهر از پروژه محور دو بانده ایرانشهر به نیکشهر بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین روند پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: در حقیقت طول پروژه این محور ۱۱ کیلومتر بوده که از اردیبهشت ماه ۱۴۰۲شروع شده و مقرر شده در بازه زمانی ۲۴ ماهه این پروژه به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: هزینه اتمام‌ این پروژه ۳۸۰۰میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

جهاندیده عنوان کرد: همچنین در این سفر محمد کرمی، استاندار سیستان‌وبلوچستان دبیرستان دخترانه دانشگاه ولایت ایرانشهر کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه عملیات پروژه مدرسه دبیرستان دانشگاه ولایت ایرانشهر ۱۴ کلاسه بوده اظهار کرد: این پروژه با تفاهم‌نامه سه جانبه اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان با اداره کل نوسازی استان و دانشگاه ولایت ایرانشهر منعقد شده که اسکلت این پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان از محل ستاد بازآفرینی شهری با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان با زیر بنا ۱۲۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430589
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *