چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۵۵
۰
فرمانده سپاه شهرستان راسک:

مدرسه ۶کلاسه در روستای تاج آباد افتتاح شد

فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: مدرسه ۶ کلاسه در روستای تاج آباد افتتاح شد.
مدرسه ۶کلاسه در روستای تاج آباد افتتاح شد


 



محسن جهانتیغ در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: روستای تاج آباد که در نزدیکی بخش پیشین قرار دارد از آن‌جا که محیط مدرسه خیلی قدیمی بود قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شهرستان راسک بر خود واجب دانست که یک مدرسه با فضای مناسب و امکانات در این منطقه تاسیس کند.

وی افزود: مدرسه افتتاح شده دارای شش کلاس و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و امکانات لازم برای آموزش دانش آموزان است.


این مقام مسئول ادامه داد: ما باید تمام تلاش خود را بر این بگذاریم که محرومیت در این مناطق  باعث این نشود که دانش آموزان و فرزندان ما از تحصیل باز بمانند چون این مسئله آسیب جبران نا پذیری به چار چوب جامعه می زند.

وی ادامه داد: به زودی درهفته بسیج یک باب مدرسه دیگر در این منطقه افتتاح می شود که این امر سبب می شود که دانش آموزان انگیزه بیشتری برای تحصیل پیدا کنند و جان تازه ای در آموزش این منطقه از استان بیافتد و عدالت آموزشی برقرار شود.

محسن جهانتیغ عنوان کرد: از ابتدای انقلاب پایه گذاری سپاه به صورت مردمی بود و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم گذاشته است.

 وی اضافه کرد: در کنار همکاران خود در سپاه شهرستان راسک بتوانیم در کنار مردم برای پیشرفت این منطقه تلاش کنیم و نگذاریم خللی در آموزش دانش آموزان و دیگر اقشار این منطقه ایجاد شود.

این مسئول بیان کرد: این کودکان سرمایه های این مرز بوم هستند و خدمت به این قشر از جامعه توفیقی از جانب خداوند است که تکلیف ما را در سپاه شهرستان راسک  سخت تر می کنند ولی تمام سعی خودمان را می‌کنیم که هیچ مانعی سبب بی انگیز گی ما در راه نشود تا بتوانیم رسالت خودمان را به خوبی به پایان برسانیم.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430869
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *