سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۵۲
۰
کوهی از مشکلات یکی پس از دیگری؛

کارگران شهرداری ایرانشهر همچنان در انتظار دریافت معوقات

کارگران شهرداری ایرانشهر از عدم پرداخت به‌موقع حقوق و بیمه خود گلایه‌مند بوده و از مسئولان خواستار رسیدگی به این امورات هستند.    
کارگران شهرداری ایرانشهر همچنان در انتظار دریافت معوقات

به گزارش پایگاه خبری پهره؛ امروزه با افزایش هزینه‌های زندگی و عدم تناسب دخل‌وخرج افراد دارای شغل دولتی و آزاد شرایط اقتصادی این اجازه را به آنها نمی‌دهد که هر گونه دوست دارند و بر طبق خواسته‌هایشان خرج کنند.
 
 این روزها تورم و گرانی، کمر اقتصاد مردم را شکسته و حسابی آن‌ها را دچار مشکل کرده است.
 
 یکی از مشکلاتی که مدت‌هاست گریبان‌گیر پاکبانان و کارگران شهرداری‌ها شده به‌تعویق‌افتادن چندین و چندماهه دستمزد و حقوق در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان است که متأسفانه مسئولان ذی‌ربط تاکنون اقدامی اساسی در این زمینه اتخاذ نکردند.
  
 شرمنده خانواده‌هایمان هستیم
  در این راستا یکی از کارگران شهرداری ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: برخی از مردم مراعات حال ما را نمی‌کنند برای هر زباله‌ای که از شیشه خودرو به بیرون پرتاب کرده یا زباله‌هایی که در کوچه و معابر رها می‌کنند باید خم شویم و خیابان‌ها را پاک‌سازی کنیم حتی این مسئله در حالی اتفاق می‌افتد که در آن خیابان چندین سطل زباله جانمایی شده؛ اما شهروندان خود را الزام به انداختن زباله‌ها در مکان مخصوص نمی‌کنند.
 
 وی از عدم دریافت حقوق در ماه‌های اخیر ابراز گلایه کرد و افزود: حقوق آن‌ها در پنج ماه اخیر پرداخت نشده، آن هم در شرایط دشوار معیشتی کنونی که مردم سیستان و بلوچستان به طور مستمر با افزایش قیمت مواجه هستند.
 
 این پاکبان شهرداری ایرانشهر تصریح کرد: جهت تأمین مایحتاج اولیه برای فرزندانمان درمانده‌ایم و نمی‌دانیم چه‌کار کنیم و همچون همیشه شرمنده خانواده‌های خود هستیم.
 
 وی ادامه داد: عدم پرداخت به‌موقع حقوق زندگی ما را با مشکلات فراوانی روبرو می‌کند، بنده خواهشی که از مسئولان دارم این است که این قشر ضعیف جامعه را دریابند.
 
 پرداخت به‌موقع حقوق کارگران شهرداری منوط به پرداخت عوارض است
 
 در این راستا سعید دیده‌ور شهردار شهر ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تأیید موضوع معوقات در پرداخت حقوق پاکبان‌ها بیان کرد: عقب‌ماندگی حقوق به مدت ۵ ماه نیست؛ بلکه کارگران این مجموعه برج ۳ حقوق دریافت کردند و در مجموع یک ماه معوقه دارند.
 
 
وی افزود: متأسفانه مشکل اساسی شهرداری ایرانشهر عدم پرداخت به‌موقع عوارض از جانب مردم بوده که این ترجمان را با مشکل مالی جدی مواجه می‌کند.
 
 این مسئول ادامه داد: در حقیقت اگر شهروندان عزیز در پرداخت عوارض همراهی نکنند، باتوجه‌به اینکه شهرداری ایرانشهر منبع درآمد خاص دیگری ندارد، عملاً امکان پرداخت حقوق وجود ندارد.
 
 وی اضافه کرد: بنابراین از مردم درخواست داریم در این زمینه با مجموعه شهرداری ایرانشهر همکاری بیشتری داشته باشند.
 
 انتهای خبر/ 
کد مطلب: 430628
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *